Farmeramaske nætter spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Juli 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Farmeramaske nætter

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Er det bare mig eller er drop raten på de der lamper usandsynlig ringe???
    Har ellers masser af træer.. ?

3. sonjakollerup

sonjakollerup Forumnoob

jeg må indrømme at jeg er meget enig med dig. jeg tror jeg har fået 4 lamper i drop (okay jeg spiller hellere ikk hele tiden men er da på 2 gange om dagen)

4. momsemor45

momsemor45 Kommende forfatter

Fuldstændig enig, drop raten er utrolig lille!

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....

Bare lige for at sikre ingen har misforstået FAQ.....

Ranke med tilhørende items kan opnåes alene ved at løse Otterdin opgaven......der skal ikke bruges magiske lamper
    Opgaven Bjørneånd hvor der skal bruges magiske lamper kan man altså springe over eller kun deltage i hvis man ønsker de ekstra items og de 2 fabriksopgraderinger.

Magiske lamper kan udover de opnåes via drop dives/fåes som nabo gave og fra Otterdin afleveringer....det er meningen den del af eventet kræver mere planlægning....

så del endelig jeres strategier og ideer med hinanden her i tråden (det er netop det spørge/debattråde er til )

Fortsat god fornøjelse med eventet :)

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg deltager i eventet med i alt 9 supermarker, jeg regner ikke med at fuldfører, så det passede mig fint med at jeg kunne have træer, stalde og produktioner og så få en masse lamper og dermed nogle ekstra gevinster, men men men der er sat 12 timers træer af den der giver flest ep og stalde og produktioner er der sat dem der giver flest ep...... jeg tror jeg får højst 3 lamper i drops om dagen, så jeg kan altså ikke finde nogen form for strategi i det her spil, så hvis en eller anden kan komme med et bud på hvordan jeg får flere lamper, så vil jeg bliver glad.
    ps jeg høstede et område og fik over 52.000 ep, men INGEN lamper..... øv

hveps synes godt om dette.
  7. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Men du får jo lamper ved at give Otterdin tæpper - som du får ved at mikse afgrøder og nåle i møllen

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det ændrer jo ingen ting, det giver jo stadig ikke flere drops fra de 3 ting som skulle give drops.

9. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Nej det har du da ret i ....Lamperne skulle også komme som drops - det har jeg overset :-(

Greenmama62, farmormor54 og ofeia synes godt om dette.
  10. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Strategi herfra bliver vist at satse på lamper via naboer og otterdin... for drop er da nærmest ikke eksisterende o_O:eek:
    Vil ellers virkeligt gerne ha opgradering til fabrikken... :p

Greenmama62 synes godt om dette.
  11. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Ranken er næsten i hus, men ikke engang halvvejs med lamper, uanset hvad jeg har høstet, kommer der meget få lamper. Droprate meget ringe.

12. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Ranken er i hus her, men er kun på 11 leveringer til bjørneånd..
    Er der nogle der har luret fidusen til at få lamper, uden at skulle gribe i foret ?

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.