Farmeramaske nætter feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Juli 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Farmeramaske nætter

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Kan godt li eventet.. Kunne godt ha ønsket mig at der var plads til valgfrie items på ranken. Men ellers synes jeg at præmierne er gode..
    Jeg synes det er super fedt at der er forskellige event afgrøder.. Det er et thumps up herfra...

Eneste kritik jeg har er at dropraten på magiske lamper er nærmest ikke eksisterende... At gennemføre bjørneånd synes som en håbløs umulighed :cry::( Vil virkeligt gerne opnå opgraderingerne til fabrikken, som jeg synes er en mega fed præmie.

3. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Ranken er i hus, men der er lang vej til at gennemføre bjørneånden, har læst lidt på tysk og engelsk forum, der er samme kritik af lampe-opdampning. Bp er naive, hvis de tror, man vil smide så mange penge i nakken på dem.

Greenmama62 og kehlet synes godt om denne.
  4. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Selv om man fortsat laver m.tæpper, får man næsten ingen lamper, uanset om ranken er i hus. Virkelig dårligt!

5. tika

tika Forum prof

et godt event men lampe mangle ranken er i hus men når ikke at få 35 bjørne ånd for at få de 2 opgraderingerne til fabrikken:(

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.