Farmeramas Fødselsdags event Spørgsmål og feedback

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 25 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Ved morgenens høst nåede jeg igennem hele kagen, tusind tak til alle de søde farmere som har sendt mig sprøjteposer. Jeg skal forsøge at gøre gengæld til andre trængende.

zikkah, vandijk1955 og tjocker synes godt om dette.
  2. zikkah

zikkah Afhængig

Tak til marianne-rynkeby for hjælpen med sprøjtepose og alle andre farmere der har hjulpet mig så jeg kunne få til den magiske ranke.

Rigtig god dag til alle fra zikkah

tjocker synes godt om dette.
  3. stahlgruber

stahlgruber Forumnoob

Hej tjocker
    jeg er enig med dig.
    Mvh stahlgruber..

4. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg likte oppgaveløsningen veldig godt. Med at det var mange små oppgaver og man frigjorde de ved siden av når man løste et oppgave. Det håper jeg vi ser igjen ved en senere anledning.
    MEN dette er tross alt fødseldagsevent og jeg forventet mer. Ordinære "kjedelige" premier og små premier i forhold til innleveringen.
    Jeg fullførte ikke alle oppgaver og det burde vært slik at man kunne løse alle oppgaver som ikke krevde eventvekster og ligge unne eventvekst-oppgavene hvis man ønsket det. Terningkast 3.

P.s Jeg brukte superforet jeg har vunnet den siste måneden og avlet og solgte grågås på markedet. Måtte etter hvert kjøpe gås men det var god butikk allikevel, Tror jeg tjente rundt 10.000.000 gårdspenger og har kjøpt alle dyrestallene jeg manglet, produkter jeg ikke har produksjonsstaller og masse trefrukter osv osv. Så tusen takk til alle som kjøpte grågås istedenfor å avle den selv!;)

DrGreenthumb og -natkat- synes godt om denne.
  5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for alle jeres kommentarer.

vi har samlet det hele sammen og sendt til Tyskland, så de ved hvad i mener om eventet.

Forhåbentlig har rigtigt mange også lyst til at give deres mening til kende ved næste event.
    :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.