Farmerama Traktorløb 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 23 November 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Tak til de der har givet sig tid til at give feedback på eventet,
    så de dansk/norske spilleres stemme også høres.
    Jeres feedback er samlet og sendt videre.

Desværre lyder den stemme ikke særlig højt med så få feedback kommentarer,
    ift. andre landes farmere.
    Vi håber endnu flere vil give deres mening til kende ved fremtidige events,
    kun sådan opnåes der indflydelse.

Tråden lukkes​

2. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Jae!

Selvom eventet er slut, har jeg nu stadig et nag indeni, hvorfor i H...osv kan I og folkene bag spillet ikke finde ud af, at det er de allerfleste (heldigvis dog) der har sit arbejde at passe og som derfor altid vil komme til at mangle de timer. fra hvor de må køre hjemmefra til kl 14 hvor I gerne slutter alle eventerne, til den enkelte nu kommer hjem fra sit arbejde. Jeg personligt kunne nemt forestille mig, man blot satte en smule højere krav, men tilgengæld afsluttede alle eventerne nogle timer senere, hvor i hvert fald de allerfleste formodes at kunne være kommet hjem evt, kl 20.

Nu skal alt ikke kun være kritik og der skal også lige (bandes) i dette afsnit, det var et H...osv fedt event og lignede slet intet af det I har lavet førhen.
    Tak for nu
    JørnVest

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej JørnVest

Dit indlæg er lige flyttet hertil.

Feedback på eventet er sendt videre på dette event-

Dog vil jeg sige ang. dine kommentarer om start/sluttid at det er meget svært at finde et tidspunkt der passer alle kloden rundt.....tænk på for nogen er det midt om natten når klokken er 14.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.