Farmerama på nettbrett?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Tuppehøne, 4 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Noen som har noen erfaring med å spille Farmerama på nettbrett som IPad eller Samsung galaxy tab? Finnes det app?
    Mvh Tuppehøne?
     
  2. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg er ikke så teknisk, men der har tidligere været en tråd her på FORUM som beskrev hvordan man kunne bruge Ipad.
    Du skal downloade en browser der hedder Photon. Det skal være den med flash player.
    Håber det kan hjælpe dig, men det kan være der er nogen med teknisk snilde der kan forklare mere.
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  3. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Ja, der findes en app til ipad det ved jeg med sikkerhed.... men da det var min mors jeg havde lånt, tog jeg ikke app´en ned. Jeg mener osse app´en kræver en bestemt browser.
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  4. Kroken

    Kroken Forum veteran

    `Det fungerer uten selve app, men det går tregt
     
  5. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Tregt... ja det tro jeg på xD.. så tregt
     
  6. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg bruger ofte min i-pad når jeg skal lave en hurtig høst fx på vej hjem fra arbejde . Der er ingen problemer heller ikke med hastigheden.
     
  7. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Uden app´en?.... for har ladet mig fortælle at så virkede det ikke så godt... det kunne godt hakke og halte en del i spillet.
     
  8. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg bruger den brower der hedder Photon på ipad. Så skal jeg ikke bruge flashplayer.
    Jeg er ikke så teknisk at jeg kan forklare, men for mig virker det. Der er nogle enkelte procedurer jeg ikke kan f.eks holde musen henover, men det skyldes vist at det er en tusch skærm.
    Der ligger vist en gammel tråd her på FORUM hvor en farmer forklarer, men måske var det på det gamle FORUM
     
  9. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    @ kehlet

    Ja, jeg har ikke styr på det heller, men ved da at mange spiller det uden problemer. Men der er vist rigtig nok noget om få ting der ikke virker optimalt. Men mener faktisk, desværre, at den tråd du snakker om var på det gamle forum :(
     
  10. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Takk til kehlet for tipset om Photon med flash-støtte, og til dere andre for innspill. Jeg har nå fått meg samsung galaxy tablet og installerte Photon. Det går greit å høste og så, men ikke fullt så lettvint som med mus på PC. Det handler vel om å bli vant til det. Men tablet er i mange situasjoner enklere å ta med og få gjort ting fort, når det bare er noe man MÅ gjøre NÅ. Takk igjen for gode råd. God jul.
    Mvh Tuppehøne.
     
  11. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Det var da godt du fik det ordnet :)... God jul ;)
     
    Tuppehøne synes godt om dette.