FARMERAMA på is spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 1 Maj 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. FARMERAMA på is

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Det er sikkert et udmærket Event's
    - Men altså hvorfor skal vi igen dyrke en masse event's ting - Jeg har så meget brug for at dyrke andre afgrøder på fastlandet (kartofler melon o.s.v) Ok jeg kan dyrke event's blomster på Øen ; men så kommer jeg ikke i nærheden af at kunne gennemføre og få ranken. Hvad gør i andre ??? Vores dyr skal jo have foder o.s.v Alle gode råd er velkommen (Jeg ved, at jeg bare kan "springe dette event's over" - så det råd behøver jeg ikke)

Hanne1964 synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg skynder mig at blive færdig med eventet og så kan jeg så det jeg mangler bagefter eller sætte stalde og træer. Jeg køber mange afgrøder i shoppen, jeg gider ikke bruge tid på dyrke så meget, og de er så billige.

4. storbonden58

storbonden58 Forum-lærling

Jeg syntes man skal dyrke vildt meget hver gang til de forskellige event og man får ikke særlig meget ud af de små præmier, så gider slet ikke forsøge længere når jeg ser det er en event som man skal dyrke, håber der snart kommer nogle hvor man har en reel chance for at blive færdig med, ranker i alle de events har jeg aldrig fået, så jeg aner faktisk ikke hvordan i andre kan gøre det ??

farmormor54 og jensen3661 synes godt om denne.
  5. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Kan kun give storbonen58 ret. Det er ødelæggende for spillerglæden og det må vel være den BP lever af

6. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har gulerodæble chutney til at køre i døgndrift 24/7/365... Bruger alle dem jeg har af gangen og forlænger perioden med en pinkie pie... Jo flere man sætter over jo mere får man ud af sin pie..
    Plejer at kunne nå at dyrke det krævede antal afgrøder til events på den måde.
    Men synes også det er håbløst både at dyrke til events, quest , foder og så ha et lille plus til lager...

Hanne1964 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.