Farmer hjulet

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af bondeknold70, 21 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Det har været sådan siden eventet startede, hvis ikke før. For de som prøver at opnå denne bonus vil jeg ønske al held og lykke, jeg har brugt over 900 mosguld, vel og mærke primært på at opdatere gevinst-indhold. 7 gange har den været hovedgevinst, 0 gange fik jeg den. Højst usædvanligt, og meget skuffende. Jeg køber sjældent store mosegulds pakker, og har efter denne oplevelse ingen intentioner om at gøre det i fremtiden.

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

Dit indlæg er blevet flyttet hertil, da det som sådan intet har med fejlmeldingen at gøre for en del af indholdet.

3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Dette må der være rettet på, for jeg har vundet bonusser flere gange i denne omgang og i øjeblikket har jeg 11 afgrøder på en lille mark, og det er endda uden at bruge Susi supergødning...

God weekend

bondeknold70 synes godt om dette.