Farmdrømme 2015

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af meba091, 1 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Så er Avls konkurrence færdig takket være gøg æg.

Så mangler jeg bare 302 bananer (+132 til de nye træ som BP synets vi lige skulle have).

God påske til alle.

meba091 synes godt om dette.
  2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Mine drømme for 2015, er at jeg beholder entusiasmen for spillet.
    Og klarer alle events, som de kommer, endnu er ingen misset.. :)
    God påske til alle.... [​IMG]

DrGreenthumb og meba091 synes godt om denne.
  3. meba091

meba091 Forum prof

Tillykke Skovlund:). Skønt at der lige dukkede gøgeæg op til den opgave. Selv blev jeg også færdig. Ellers ikke en opgave jeg satsede på i år.

Held og lykke med bananjagten - det er noget af en slat du skal have plukket:music:

4. zaritza

zaritza Junior ekspert

Halløj i tråden. Jeg blev lige nysgerrig og skulle se hvad det var for en snak om avlskonkurrence og gøg. Havde da lykkelig glemt alt om den avlskunkurrence og da jeg havde over 45.000 gøg vi jeg klaret over halvdelen af nr 2 og nr 3 og fik smidt pokalerne i træet. Så mange tak for hjælpen. Jeg har ikke planlagt at bruge en masse pf på gøgeavl, vil hellere have mange af de andre færdige først.

Mit overordnede mål er at deltage og klare alle events. Nogle er nemme, men tager det som en lille sejr.
    Min beholdning af dyr vil jeg gerne have 500 af hver
    Min beholdning af afgrøder på første side vil jeg gerne have på 10.000
    Min beholdning af afgrøder på sidste side vil jeg gerne have på 5000
    Jeg vil gerne have låst op for ingefær på øen

Men er da godt på vej mod de forskellige. Dog bliver det jo lidt en udfordring når afgrøder bliver brugt og IRL skal passes

meba091 synes godt om dette.