Farao event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. hurtigkarl

hurtigkarl Forumnoob

Jeg vil spørge om der er nogen som har flere Ægyptisk skat tilbage, da jeg mangler 5.

2. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg synes, det har været et rigtig fint event, selvom jeg ikke fik gennemført det hele. Jeg kunne godt lide, at grafikken på alteret hele tiden ændrede sig, alt efter, hvor mange opgaver, der var løst. Det var kreativt fundet på. Dejligt, at der gives belønninger undervejs, så alle kunne være med og få nogle gevinster. Jeg synes, BP på denne måde har imødekommet både dem, der ikke spiller så meget, og dem, der gerne vil have nogle udfordringer. Dejligt, at der ikke skulle laves noget i fodermøllen.
    Jeg oplevede også at få den samme opgave to gange lige efter hinanden, da jeg valgte at annullere en opgave. Det ville være fint fremover, hvis der ikke var mulighed for, at den samme opgave kom to gange i træk.
    Alt i alt har jeg været meget tilfreds med dette event :).

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

Tror når man annullerer betyder det ikke nødvendigvis en anden ordre men en tilfældig som så kan være den samme. Jeg annullerede opgaven til højre mange gange, mange gange kom der gryder eller strudseæg som jeg helst ikke ville levere. Men jeg kom da rimeligt igennem opgaven alligevel, endda uden at bruge solure.

Det var forresten helt samme system sidst vi havde et tilsvarende event.

4. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Kan godt lide disse event´s... men syntes godt nok som bl.a. johnhan og kehlet, at den opgave med produkter var direkte irriterende...
    Jeg op til flere gange aflyste/annullere og endte op med præcis det samme som jeg ellers havde annulleret -.-... det må der komme liidt mere styr på til en anden gang. Ellers var det som et meget hyggeligt event.

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Tak for jeres konstruktive kommentarer - de er nu samlet sammen og sendt afsted til Tyskland.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.