Farao event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt ved ikke at spørge til eventet
    eller evt. tekniske problemer med eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Er det kun mig der ikke kan se listen over de 16 gaver der vises :music:

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nøkkerosevase

Papyrus ruller

Bastet statue

Horus halskæde

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa...

Det er desværre ikke kun dig der har problemer med at se skemaerne. Forum har besluttes sig for at drille os og vi har knoklet den sidste time for at finde en løsning, men desværre er det vist ikke op til os, men op til teknikken at få forum til at arte sig igen, så jeg er nød til at beklage, men vi kan intet gøre, vi kan kun håbe på skemaerne bliver synlige for alle inden eventet er slut.

Mvh
    Pindgris

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er hvad der kan ske.
    Så må vi jo bare vente til eventet er starter og så gå ind og se hvad der er af herlige ting til os denne gang.

6. plerik

plerik Exceptional talent

det er da bare en teknik . ups . hvad der kan ske

7. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

I eventpresentasjonen går linken til FAQ rett til hovedforumet.

8. MOD-Ara

Hej

Vi har desværre haft store problemer med at få forum til at samarbejde de sidste dage omkring opgave skemaer mm.

FAQ skulle nu indeholde skemaer og link til den "nye" FAQ rettet i Event OA

Vi beklager meget hvis der er problemer med visning af skemaer mm. rundt omkring på forum men vi venter på teknikken arter sig og kæmper så ellers en brav kamp for at få korrekt information frem til jer i mellemtiden, men det er sommetider en hård kamp, hvor det kan tage både halve og hele timer bare at få lov at poste et svar til jer :cry:-.-

9. DjayTee

DjayTee Avanceret

Så kom der et skema frem i FAQ, men jeg kan ikke se, hvad solurene skal bruges til, da de ikke fremgår af nogen af de fire opgaver, eller er det bare mig, der er blind???

10. MOD-Ara

Hej

beklager der mangler billede til at illustrere det men jeg har måttet opgive at indsætte flere billeder med de store problemer vi oplever med forum pt........

11. DjayTee

DjayTee Avanceret

Ahh... Beklager. Jeg kan godt se det nu, men jeg magter åbenbart ikke at læse indenad... :oops:

12. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Mitt første inntrykk av dette eventet, er at BP har lyttet til spillerne og nå laget et event som oppfyller mange av de tingene vi har ønsket oss endring på, her på da/no forum :D. Blant annet dette at det denne gang er nivåavhengig hva man skal innlevere og hva man får i premie. Det liker jeg.
    Jeg liker også godt at det er mulighet for å skifte ut oppgaven, og det er helt greit at man da er nødt til å vente 2 timer, evt betale for det.
    Jeg liker at man kan bruke alle områdene, men jeg er usikker på om regnskogen teller som en del av Bahamarama, eller om det bare er plantasjen som kan benyttes. Kan MOD svare på det?
    Når det gjelder premiene er det jo stort sett EP og daler man kan vinne, og iblant litt annet. Litt kjedelig, kanskje? Kunne godt vært ø-ep også :p, og litt mer variert.
    Så krysser vi fingrene for at det tekniske fungerer, og at dette blir et event som gir god stemning blant farmerne, særlig her inne på forumet. Lykke til, alle sammen.
    Hilsen Tuppehøne

natkat- synes godt om dette.
  13. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Regnskoven er en del af Bahamarama på lige fod med Skatteøen og det oprindelige Bahamarama. Derfor tæller alle områder som er tilknytte Bahamarama.

Læs eventuelt FAQ for Regnskoven som du finder i FAQ for Bahamarama.

Mvh
    Pindgris

14. MOD-Ara

Hej

Beklager men netop pga. de tekniske vanskeligheder og al arbejdet med at få skemaerne i FAQ til at makke ret fik jeg ikke rettet den nuværende FAQ udgave til omkring event afgrøderne. :cry:

Som Pindgris så rigtig skriver er Regnskoven en del af Bahamarama men som det også sker på fastlandet engang imellem kan områder være undtaget når det drejer sig om eventplanter.
    Under Farao eventet kan regnskoven ikke benyttes - jeg beklager virkelig forviringen - FAQ skulle nu være rettet til :oops:

Tuppehøne synes godt om dette.
  15. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Jeg liker nøkkrosene. De er skikkelig pene.

natkat-, jensen3661 og DrGreenthumb synes godt om dette.
  16. MOD-Ara

Hej farmere

Jeres første feedback er sendt videre

Fortsæt endelig med at kommentere på belønninger,
    grafik og meget meget mere.

17. natkat-

natkat- Junior ekspert

Her er en meget glad farmer; for lige netop denne type event, har jeg gået og håbet på ville komme igen! :D

Det er super med præmier som stiklinger og mystiske stalde, men ellers lidt kedeligt med alle de ens rækker af EP og dalere! :music:

Tuppehøne synes godt om dette.
  18. DjayTee

DjayTee Avanceret

Jeg er vild med måden at indlevere til de enkelte opgaver, herunder at man afleverer alt på en gang. Desuden synes jeg rigtigt godt om den individuelle del, der gør at man får brugt forskellige ting fra laden. Dette forhindrer også et stormløb på enkelte varer på markedet. Endelig kan jeg godt lide muligheden for at annullere en ordre, såfremt den individuelle del ikke er mulig/ønskelig at aflevere.

Alt i alt et stort "thumbs up" (Oversættelse: Opadvendt tommelfinger) for måden at afvikle eventet på. Så kan man altid diskutere præmier, men det vil jeg lade andre om. Jeg er blot glad for event-stilen her.

8):D:inlove::);)xD

Avocado1950, smiley006 og -natkat- synes godt om dette.
  19. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med eventet.
    Tak for eventet.
    Grafikken fandt jeg ret underholdene med at tingene på alteret kom langsomt frem efterhånden som der blev fyldt op.
    Gaverne fra denne gudinde var ikke noget at råbe hurra for.
    Indleveringer var da også ret mærkelig lavet, synes der er stor forskel på at aflevere 7 ahornsaft og 8 gryde i næst sidste opgave, afleveringen af produkter var for stor i forhold til hvad der skulle afleveres af træfrugter. Det var heller ikke alle produkter der var med, det kan jeg se i markedshallen, hvor prisen på gryder, koi-fisk, træ og strudseæg er røget gevaldigt i vejret, honningen var den eneste der holdt sin pris rolig gennem eventet.
    Har høstet de hemmelige ting og fik desværre ikke min skildpadde som jeg stadig mangler.

20. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg synes nogle af opgaverne er "noget hen i vejret" mht afleveringen kontra belønning, men dejligt at der er en mulighed for at annullere

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.