FAQ og søgning

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af littleonedk, 14 Marts 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Hejsa
    Måske er det bare mig der ikke kan finde ud af at skrive det rigtige... Men hvis jeg vil finde noget om den luksusparfume, så står der jeg kan finde det i faq for mini event eller for for avl

    Problemet er bare hvis jeg søger på en af de ting, melder den fejl og siger sætningen er for kort eller for "normal" tror jeg der står...

    I annonceringen for luksusparfume i morgen, virker ingen af linksne. Er det kun hos mig?

    Uanset... vil jeg blive glad for link til den luksusparfume... :)
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har lige flyttet din tråd da sektionen Tekniske spilproblemer ikke er beregnet til spørgsmål om forum.

    Hvis jeg via forum søgefunktionen søger på ordet Luksusparfume oplever jeg ikke problemer med at få resultater.
    (kan til enhver tid anbefale at bruge muligheden "mere" når der trykkes på forum søg - da der her kan vælges at søge i specifikke forum sektioner)

    Hvad angår ikke aktive links i OA så´vil jeg kigge på det og evt få rettet - tak for meldingen:)
    (de 2 FAQs kan dog sagtens findes i FAQ sektionen uden links hvis man kigger sig lidt omkring)
     
  3. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Kunne du måske fortælle mig hvor jeg skal kigge?
    Jeg kan ikke finde den i event faq kategorien.

    Og det er dejligt du kan søge på luksusparfume. Men hos mig melder den fejl når jeg søger, uanset hvad jeg har forsøgt :/ Også hvis jeg søger på FAQ FOR AVL..
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som der står i OA for Luksusparfume så kan man læse mere i
    • FAQ for Avl / Avlstalden (kan findes i sektionen spil FAQ)
    • FAQ for Mini events (kan findes i sektionen Event FAQ)
    Der findes ikke en selvstændig FAQ for Luksusparfume.

    Links i OA er desuden rettet.

    Hvad angår forum søgefunktionen så kan jeg kun sige at den virker
    og vil anbefale at du prøver dig lidt frem for at blive fortrolig med den,
    da den kan være til stor hjælp. Det er dog altid vigtigt
    at man søger på det korrekte ord og ikke mindst staver det rigtigt.....
    Jeg har testet mere end 1 gang og søgning under "mere" på ordet Luksusparfume
    skulle gerne give dig søgeresultater der fylder mere end 1 side.
     
    littleonedk synes godt om dette.