Feedback Fantastiske blomster feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 27 Marts 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for: Fantastiske blomster

    Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. tika

    tika Forum prof

    dejligt med et event, hvor man ikke har behov for at lave hele farmen om:)
     
    metteb synes godt om dette.
  3. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Super event baseret på drops. ;)

    Alt for sjovt er det at se hvordan bierne reagerer hvis man klikker på dem med musen. :D
     
  4. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Ideen er god, men alt for få drops.
     
    metteb synes godt om dette.
  5. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Dejligt at vi ikke skal dyrke eventplanter i lange baner, men det kan vel ikke være meningen at vi skal købe PF i lange baner til avl for at få drops.
    Hvis det er ny strategi hos BP at det er nødvendigt at bruge RM for at gennemføre events så må jeg desværre stoppe.
    For første gang i knap syv år har jeg måtte opgive at få ranken på grund af en usædvanlig dårlig droprate, øv
     
    Hanne1964 og metteb synes godt om denne.
  6. Hanne1964

    Hanne1964 Avanceret

    Hyggeligt event, men frustrerende, at jeg også må droppe at få ranken.
    Synes der er skruet lige lovlig meget op for kravene i de seneste events.
    når så dropraten slet ikke står mål med kravene......... mister lidt lysten til spillet :cry:
     
    metteb synes godt om dette.
  7. plerik

    plerik Exceptional talent

    har nået at lave 36 x blomster . har 14 poser i overskud og 610 frø . og har avlet ca 30 gange . så enten er drop raten for lav eller der skal bruges for mange drop til fremstillingen . har kørt med stalde - træer og langtids afgrøder . så hvad der går galt ved jeg ikke .
     
    trunte68 synes godt om dette.
  8. bh2710

    bh2710 Forum-lærling

    Har kun 40 x blomster. Har ellers arbejdet hårdt for at få drop, men ingen ranke denne gang.
     
    metteb synes godt om dette.
  9. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Det her blev så den første event hvor det ikke var muligt at få ranken her på gården Så det er en model som jeg ikke håber at se igen. Fint nok med de events hvor det er muligt at opnå yderligere gevinster efter at ranken er i hus; men kedelig stil at gøre det praktisk talt umuligt at komme i mål med ranken trods ihærdig indsats. Ellers fin grafik og rimelige gevinster. Brugte primært mønterne på stalde da man jo har rigeligt med items og ingen plads.
    v h bønder
     
    Letmatrosen, ofeia og metteb synes godt om dette.
  10. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Spillet 48 spil. Har nu 1418 frø og 5 poser, så ingen ranke til min farm.

    Synes kravene til de seneste events er blevet for høje, ikke første evenet jeg ikke har
    kunnet gennemføre for nylig. Det tager en del af spilleglæden.
     
    benadk og metteb synes godt om denne.
  11. metteb

    metteb Forum-lærling

    Jeg mangler 19 spil for at fuldføre. Så det bliver ikke denne gang.:sleepy:
     
    ofeia synes godt om dette.
  12. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Der må være andre end mig der har opnået ranken! Men det betyder ikke at jeg har været tilfreds med spillets sammensætning.
    Jeg kom nok i mål på grund af ca 400 x avl. Det kostede 800 PF og gav kun 200 frøposer og ca 6 ture hos bien
    Bien var en sød lille ting der kunne fortælle om buketten var ny eller den havde været brugt tidligere. Det var også rart for en gangs skyld at slippe for uanede mængder af eventplanter
    Håber på en anden gang at dropraten bliver bedre afpasset. De mange avl gav jo kun poser hver anden gang, så det var heller ikke nogen succes, men dyrt
     
    ofeia og metteb synes godt om denne.
  13. lotus

    lotus Kommende forfatter

    Et meget utilfredsstillende event. Dropraten på papirposer har været ringe i forhold til blomsterfrø. Har 1198 blomsterfrø i overskud.
    Har opnået ranken ved at få 93 papirposer ved avl og 38 papirposer ved køb for MG + brug af 1136 supergødning fra lager.
    Min erfaring er, at når der kan opnås drop ved avl er dropraten lille. Lysten til at fortsætte spillet bliver tiltagende mindre.
     
    Hanne1964, ofeia og metteb synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.