Følge en bruger(medlem)

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af vandijk1955, 19 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Ved hvordan man kan følge en bruger(medlem) og hvordan man kan bringe det til ophør.

    Kan nu se på min profilside, at jeg har fået en der følger mig.
    Mit spørgsmål, er så, hvordan kan jeg forhindre at nogen følger mig.. ?

    Mvh. vandijk1955
     
  2. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Det er lige gået på for mig, at ovenstående indlæg, ikke har noget at gøre med spillet, så beklager fejlpostningen.
    Men er meget i tvivl, om hvor man kan stille spørgsmål, der vedrører forum, bortset fra " mellem himmel og jord "
    PS. Tør ikke slette indlægget, det lader jeg være op til jer Mod's.

    Mvh. vandijk1955
     
  3. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Hejsa....

    Dette forum er som de fleste sociale medier et sted hvor, når man stikker næsen frem og endda som du jævnligt vælger, at
    stikke den temmelig langt frem, så også løber risikoen for, at der er nogle som finder det man ytrer sig omkring, ganske interessant
    og dermed ønsker at følge med i eventuelle yderlige ytringer på første parket.

    Så hvis man ikke ønsker nogen følger sig, så skal man nok undlade at ytre sig offentligt.

    Hvis jeg var dig, ville jeg da opfatte det som et kompliment og så bare huske på, at man selv er herre over hvilke informationer man
    lader husere og dermed giver andre adgang til.

    Mvh
    Pindgris
     
  4. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Tak for svaret.
    Sådan er det at have en stor nysgerrig tud.. ;)
    Den stikker altid lidt for langt frem.. :p
    Det var nu heller ikke ment, at jeg ville af med min følger, bare forstå funktionen.. :music:

    Tråden kan godt lukkes, flyttes eller slettes.

    Mvh. vandijk1955
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.