Fødselsdagsbagning spørge / debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 17 Januar 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Fødselsdagsbagning

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte feedback sektionen.

God fornøjelse
    Farmerama Teamet

2. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Det her event synes jeg er alt for svært:cry: At skulle samle 8 kasser, på alt for kort tid (ved godt at tiden kan forlænges) kan jeg slet ikke overskue / finde ud af. Jeg kunne godt bruge at vi fik tid til at danne os et overblik over opgaven før tiden startede og jeg kunne bedre bruge 5 hint i stedet for 5 fortryd træk.
    Der mangler efter min mening også ting i butikken, jeg har købt alt og har stjerner i overskud og de sidste 2 opgaver har jeg ikke løst.

Er der andre som har gode tips/strategier til at løse opgaverne ? :)

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg forstår heller ikke, hvordan tiden stoppes - så jeg kan få den ekstra "gaver" Der ser ud som om der er 9 sek tilbage, når jeg har løst opgaven ...... men jeg får kun pengene - det synes jeg er træls

4. Tovepigen

Hej derude !!!!
    Er der nogen, der kan hjælpe mig med at Stoppe Tiden, når jeg har flyttet kagerne (og kasserne er lukket), så det er muligt at få de ekstra gevinster og ikke kun pengene til butikken Tak

5. MOD-Ara

Hej Tovepigen

Tiden kan ikke stoppes - den kan forlænges ved hjælp af makronæsker (event produktet) men kun inden tiden er udløbet
    Hvis der er 9 sek. tilbage når opgaven er løst udløses ekstra gevinsten automatisk - dog kun 1 gang pr opgavetrin som beskrevet i FAQ.

6. MOD-Ara

Hej i tråden

Flere tråde oprettet i flere sektioner er samlet her for overskulighedens skyld.
    Benyt endelig event spørge/debattråde til at diskutere forskellige event strategier.

Ønsker man at afgive feedback til BP gøres dette i feedback sektionen
    hvor indlæg udelukkende er feedback. Andre steder på forum risikerer man
    at MOD teamet ikke ser det og det derfor ikke kommer videre.

7. Tovepigen

Tak for svar ----Det virker bare ikke sådan ..de 9 sek udløber efter at opgaven er løst Så må mit spørgsmål være Hvordan stopper tiden?? Eller hvordan finder den ud af at jeg har løst opgaven korrekt , altså til tiden. Det er vel ikke meningen at man skal forlænge tiden, når opgaven er løst ??

8. MOD-Ara

Hej

Jeg gætter på at du misforstår det med tiden for opgaverne....
    Billede 1 - Opgavens tid det er den der kan forlænges øverst i mini spil vinduet inden tiden løber ud
    Billede 2 - de 9 sek du hentyder til? det er belønningen der bookes og ventetid inden nyt spil kan startes
    Billede 3 - viser om trin er gennemført (1) og om tidsbelønningen er opnået (2)

ScreenHunter 2060.png
    (eksempel)

ScreenHunter 2057.png
    (eksempel)

ScreenHunter 2058.png
    (eksempel)

Håber dette hjælper ellers må du endelig vende tilbage og spørge igen.

9. Tovepigen

Jo nu forstår jeg det endeligt .. øv en skam jeg ikke har fundet ud af det før. Billed 1, har jeg ikke set (har kun en lille skærm)
    Tak fordi du ville give dig tid til at svare mig, selvom det virkede håbløst

10. MOD-Ara

Hej igen..

Billede 1 er et udsnit af mini spil vinduet - øverst venstre/midt

ScreenHunter 2061.png
    (eksempel)

Tovepigen synes godt om dette.