Fødselsdags event 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 23 Januar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet for
    "Byens samtaleemne"
    Fødselsdags event 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. storbonden58

storbonden58 Forum-lærling

:D:D:D:D:music::music::music::music:Tillykke

3. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Spørgsmål: I hvilken rækkefølge skal opgraderingerne til fødselsdagsfest-item'et sættes? Man kan jo hente de forskellige opgraderinger i den rækkefølge, man ønsker, og jeg bliver derfor i tvivl... Og ja, Tillykke :)

4. MOD-Ara

Hej

Der er ingen rækkefølge med dette nye item da alle opgraderinger er ens modsat de gamle items.....hurra for ny teknik og udvikling i spillet som gør tingene nemmere ;)

-natkat-, bondeknold70 og nicorette synes godt om dette.
  5. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Tillykke også fra mig.

6. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Letmatrosen spørger, skal der virkelig kun 2 opgraderinger til for at opnå Den Bedste Fødselsdag som udover 6720 EP/TEP også giver den kasse med indhold, Det står der hverfald i FAQ hos mig. Nej jeg gætter på ar der skal 4 opgraderinger til for at opnå den figur
    Og så tillykke med fødselsdagen fra Letmatrosen

7. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Tak for det. Letmatrosen

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Først et stort tillykke med fødselsdagen.
    Nemt event og drops var så absolut ikke noget problem her.
    Grafikken ret god, selv om jeg ikke rigtig brød mig om de arealer med træer, de burde have været mere fremhævet.
    Jeg savnede bare at når et område var færdigt så blev det låst.
    Jeg savnede også gårdmønterne, når vi nu har fået det nye system med dem, så burde de også have været med.
    Jeg ville ønske at annonceringen af event kom 48 timer før eventstart, så der kan nåes at skifte til det der giver flest ep.

kehlet synes godt om dette.
  9. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg er så træt af det samlemærke, som der skal afleveres til-hvad skal jeg dog med det. Deltager ikke en masse i disse events, hvor der skal masse produceres- ikke særligt spændende.

Greenmama62 og benadk synes godt om denne.
  10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback:
    Positivt er at det kommer fødselsdagsevent hvert år, så vi kan feire vårt fellesskap. Det er gode premier, særlig hovedpremien. Renzobiletter får vi ikke ofte, så det er et pluss. Jeg liker at vi kan velge rekkefølge på gavene selv, alt etter hva man trenger mest og minst. Det er ganske bra med drops, også når det er eventplanter på jordene.

Det jeg ikke synes så meget om i dette eventet: Det er tungvint å måtte bla frem og tilbake mellom spillflaten og FAQ for å velge hvilke presanger man vil åpne. Først for å finne perlene, deretter for å prioritere blant de øvrige gavene. Og ikke bare mellom spillflaten og FAQ, men også mellom de fire områdene, for så å scrolle opp og ned i FAQ, finne nr på gaven og lete i tabellen. Det er da mye enklere når det står i spilleflaten hva premien er, evt kan holde museknappen over og få opp info.
    Jeg synes ikke by-temaet var noen god ide. Jeg har valgt å spille et gårdsspill, liker det landlige og naturlige bedre enn bymiljøet. Jeg forstår Farmeramas egen by i spillets helhet, men dette var jo en helt fremmed by, og jeg synes ikke den passet inn i tegnestilen til Farmerama.
    Denne gang var det begrensninger i hva man fikk drops fra (ikke produksjonsstalde), og begrensninger i hvor man kunne dyrke eventplanter. Jeg synes selv det er litt tungvint å ta hensyn til, men jeg gjetter på at det er bedre for lavnivåspillere.

Jeg er enig med ofeia at det godt kunne være gårdsmynter i premie, når vi nå har fått de innført i spillet. Da må det jo være mulig å skaffe dem også. Jeg er også enig i at dette samlemerket er unødvendig, og bare bortkastet innlevering, dersom man må innom det feltet for å komme videre blant gevinstene.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

bondeknold70, Greenmama62 og -natkat- synes godt om dette.
  11. MOD-Ara

Hejsa

Jeg vil gerne lige rette denne misopfattelse.......ønsker man ikke samlemærket går man blot udenom - så enkelt er det.
    Ønsker man at åbne gaven som i FAQ har nr 11 kan det f.eks gøres ved at gå vejen 6 - 7 - 11 altså udenom nr 10

12. Hartman76

Hartman76 Forumnoob

Hvor finder man den Loyalitets-gave henne så man kan få fat i den?

13. Farm4

Farm4 Forum-lærling

det gør du når du er på agerjord i din venstre side klikker du på avisen så popper der forskellige ting op bladre i dem alle så finder du den. det er også helt fint med at få disse itims men jeg må ikke sætte dem nogen som helst steder der er en advarsels trekant på den når jeg vil sætte den og det er ligegyldig hvor.

14. Farm4

Farm4 Forum-lærling

problemet med itims er løst

15. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

først tillykke med fødselsdagen. Det har været et rimeligt event uden stres og jag ok gevinster og drops har også været ok. Jeg synes også det er ok at det kun har været eventavl på 3 områder for så kan man dyrke langtids afgrøder på de 2 sidste så der kommer flere drops.

nicorette, -natkat-, kehlet og 1 anden person synes godt om dette.
  16. MOD-Ara

Hej farmere

Tak for jeres feedback.
    Dejligt at se nogle giver sig tid til virkelig at uddybe deres feedback,
    det gør det meget nemmere at videresende stemningen fra de dansk/norske spillere.
    Alt er nu samlet og sendt videre og vi håber også I vil
    tage jer tid fremover til at give jeres mening til kende :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.