Et stænk af farve spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 18 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt ved ikke at spørge til eventet
    eller evt. tekniske problemer med eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvad giver trylletræet under eventet?

benadk synes godt om dette.
  3. tjocker

tjocker Forum general

Jeg synes det ville være rart at BP melder ud om vi kan forvente et babyboom. Da der skal bruges avlsdyr fra opgave 1 - så burde vi få besked.. Og da man jo skal have kork fra korktræet (opgave 2) for at kunne lave farverig korkplade i møllen så ville det være rart at vide om der kommer et babyboom eller ej.. hvorfor denne ventetid - hvis man skal nå at planlægge dette event bare lidt.. Der er jo også noget som hedder weekend/arbejde.. Og dem som ikke har alle avlsdyr i laden skal jo først lave dem men de skal bruges fra opgave 1 så man skal jo igang... så BP - kommer der et babyboom i morgen ved eventstart eller ej?.

Letmatrosen og ofeia synes godt om denne.
  4. MOD-Ara

Hej

Trylletræet giver ikke noget ifm eventet - drops kommer fra avlshotellerne når der avles på geder og kalkuner som beskrevet i FAQ.
    De events hvor trylletræet giver noget event relateret vil det altid kunne læses i event FAQ.

ofeia synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

Hej tjocker

Nu er eventet jo ikke startet endnu så det er måske lidt tidligt at "klage sig" over om BP har planlagt babyboom eller ej og om det så evt. annonceres inden eventstart ;)

God fornøjelse med eventet når det starter

6. tjocker

tjocker Forum general

;)måske MOD-Ara men ved andre events af denne type kommer der normalt besked om fredagen om der er babyboom i weekenden. Så om vi venter 1 dag fra eller til betyder da ikke noget.. Vil blive så skuffet hvis man laver avlsdyr i starten af eventet uden babyboom for så senere at se det kommer.. Mange folk venter jo med disse events til weekenden hvis der kommer babyboom, men hvis man venter uden grund så mister man måske tid som man risikere at mangle i sidste ende.
    Det bare sådan jeg mener det, jeg klager ikke...

7. MOD-Ara

Hej tjocker

Som du kan se under Event OA er der nu annonceret både Babyboom og Powerfoder tilbud så ingen grund til panik :)

Tålmodighed er en dyd for dem der gider vente :p

8. tjocker

tjocker Forum general

MOD-Ara , jeg har set det og dejligt. :D. Der har aldrig været panik - kun spørgsmål..;)

9. MOD-Ara

Hej

Det med panik var nu skrevet med et blink i øjet....
    Jeg kan desuden tilføje at var babyboom blevet annonceret som tidligere fredag formiddag ville det stadig have været før event start.
    Jeg ved godt alle gerne ser annonceringer komme tidligere og tidligere - men da der tit sker ændringer vil det resultere i mange udsættelser og ændringer og det ved vi alle at farmere ikke bryder sig om ;)

BP lytter til deres spillere.....f.eks dette avls event som nu har babyboom i starten istedet for slutningen af eventet som tidligere.......det kan altså betale sig at give feedback og som sagt tidligere så sender vi altid videre.

DjayTee synes godt om dette.
  10. tjocker

tjocker Forum general

:D og er vi glade for MOD-Ara. Godt event til dig.

ofeia synes godt om dette.
  11. ofeia

ofeia Forum halvgud

Takker for svaret.

12. -natkat-

-natkat- Forum hertug

De kork-eg træer fra opgave 3 og 5, der er -XL og -XXL, er det hele træer, der kan sættes direkte på spillefladen, eller kun opgraderinger til de træer, der gives som gevinst i opgave 2? o_O

Letmatrosen synes godt om dette.
  13. MOD-Ara

Hej

Det er opgraderinger så vidt jeg ved.

14. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Jeg synes, at det er et dejligt pust af en event, sådan ét med lidt af det hele :)

benadk og Letmatrosen synes godt om denne.
  15. tjocker

tjocker Forum general

:eek:er der fejl i eventet? Jeg har høstet de første kork - 12 træer giver 72 kork(rigtig) men når jeg så skal i møllen tæller den kork og ikke antal farverig korkplader. Den tag rigtig nok antal farveskala men forkert af kork, den siger jeg lige nu har 72 farverig korkplader, hvor jeg kun burde have 18 stk (1 farveskala + 4 kork pr farverig korkplade). Også i opgaven i hallen oplever jeg den siger 72 fremfor 18. Selvfølgelig rart at det går så hurtigt men tror altså der er en fejl.

16. natkat-

natkat- Junior ekspert

Tak for svar, Ara! :)

17. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

Det er ikke en fejl nej - vi skynder os at rette FAQ til.

18. tjocker

tjocker Forum general

Ok MOD-Shaman tak. Må se om jeg kan få regnestykket til at passe når FAQ er rettet til.

19. tjocker

tjocker Forum general

:( Det blev jeg ikke klogere af MOD-Shaman. Som FAQ er nu står der 4 stk kræver 1 farveskala + 4 kork, det vil sige for at lave 1 farverig korkplade skal man bruge 1/4 del farveskala + 1 kork? Giver det samme resultat.
    Mit første regnestykke gav mere mening for mig - 12 træer giver 72 kork ved høst, du bruger 1 farveskala + 4 kork for at lave 1 farverig korkplade. Dvs med disse tal får man 18 farverig korkplader.. Det giver også mere mening i opgaven med antal man skal aflevere.

20. tjocker

tjocker Forum general

I følge mine tal - har lagt de antal farverig korkplader sammen vi skal bruge i eventet giver det 105 stk. Det vil sige man skal bruge 105 farveskala + 420 kork (som FAQ var skrevet ved eventstart), dvs med 12 træer som giver 72 kork ved høst skal man høste sine træer 6 gange så vil man have 432 kork og i min verden nok til eventet.
    Normalt kan jeg godt finde ud af at læse en FAQ men der driller møllen heller ikke.. Virker som om FAQ og møllen ikke taler sammen under dette event.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.