Ep på eventgenstande

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 11 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Er der nogen steder henne man kan se, hvilke ting der giver BahamaramaEP på Skatteøen ?
     
  2. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej ofeia.
    Det eneste sted, jeg lige på stående fod, kan henvise dig til, er denne side.. :
    farmflüsterer.de
     
  3. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa

    der findes ikke nogen samlet liste på dansk / norsk forum nej.

    man kan se om en genstand giver Øep i tooltip når musen holdes over. så vises EP ikonet for øep.
    [​IMG]
     
  4. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Ja, men desværre kun, når man befinder sig på Øen, eller Skatteøen..
    Manglede lige en tilføjelse.
    Betinget, af at Itemet befinder sig i menuen.
     
  5. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Billedet ovenfor er taget med trylletræet sat på skatte øen.
    items der giver ep efter hvor de er sat, det kan man kun se ved at sætte dem på enten øen eller fastlandet.
     
  6. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Trylletræerne har jeg og de giver også det de skal.
    Takker for svaret.
     
  7. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Indsat med rødt af mig.
    Man kan også se det i menuen, for items, bare man befinder sig det rigtige sted..
    Nævnt i al respekt..
    Mvh. vandijk1955
     
  8. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Hvorfor får Vandijk1955 hele 845 BahamaramaEP? Jeg får bare 650, uansett om den står i hagen eller på bahamarama, og det er det samme som det er opplyst om i FAQ for trefrukter.
     
  9. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej Tuppehøne.
    Må lige gøre dig opmærksom på, at det ikke er mit Trylletræ der er vist, det stammer fra,
    Mod-Shaman.
    Har ikke tjekket, hvor meget jeg får.. :)
    Men der kan være mange årsager til mængden af EP, såsom brug af "Flyvende kæledyr - Ugle, Krage, osv.. "
     
  10. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Nogen får mere, eftersom de har items de kan aktivere så de får extra ep % i et givet tidsrum efter aktivering. Desuden er der en rune i visdommens træ der gør du kan få extra ep i skov-området... :)

    Håber det forklarer lidt :)
     
  11. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Takk. Beklager for øvrig at jeg kuppet tråden med nytt spørsmål. Men det hørte liksom til i sammenhengen :) Med vennlig hilsen Tuppehøne.
     
  12. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Hvis der spises en sød rosenmarmelade, så giver den + 20% varighed 8 timer.
     
  13. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej ofeia.
    Ja den giver 20% flere EP i 8 timer, og gælder på alt. Sådan tolker jeg det ihvertfald.. :)