En sengetidsodyssé feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 9 April 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for: En sengetidsodyssé

Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. tika

tika Forum prof

et sjov event hvor man ser flere og flere på frem på sengen eller gulvet, godt drops og god tid til at få hele event gennemføret og stadig have andre ting på til at få lavet opgaver og fyldt laget op.

Tuppehøne, Hanne1964 og kehlet synes godt om dette.
  3. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Virkeligt fedt event.

Det er så rart at man kan fokusere på lidt andet end at lave eventafgrøder i det uendelige. Og så er jeg voldsomt begejstret for rankerne... Det er så fint at få brugt nogle af de mange 1*1 items der ligger og fylder i menuen.

Tuppehøne og Hanne1964 synes godt om denne.
  4. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Sjovt event, overkommeligt uden stress, fine belønninger - flere af dem, tak! :D
    Men lige kort nok tid mellem høst af kapslerne! Ellers helt fantastisk!

Tuppehøne synes godt om dette.
  5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er også vild med dette event - giver gode præmier - der er tid nok til at færdiggøre event'et og så er det et sjovt billed, der kommer frem efterhånden som event'et bliver færdig

6. nillemc

nillemc Forum ekspert

Vil også tilslutte mig rosen til det fine billede - og at det var dejligt at kunne rydde lidt op i inventaret af mærkelige ærtefrø-maskiner :)

7. hveps

hveps Avanceret

Rigtigt godt event. Man behøvede ikke at høste eventplanter i massevis..god grafik...og meget fine præmier. Jeg er også glad for rankerne der ikke krævede eventitems :p;)
    Hveps : Id: 11050462

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.