En hyldest til mentor, lissyjensen

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af mort3nsen, 14 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. mort3nsen

mort3nsen Forum-lærling

som opstartet spiller kan man få tildelt en mentor. lissyjensen blev min mentor. Ikke kun mentor af navn, men næsten utrættelig af gavn. Efter at have hjulpet godt igennem til lvl 40 har hun igen støttet min farm på alle måder. Ikke mentor af navn, men meget høj grad af gavn. - Alle nye spillere der får tildelt mentor må sætte stor, stor pris på mentor og det kæmpestore arbejde det er at være mentor. lissy jensen, op på piedestal med dig og lad dig hylde. Tillykke lissyjensen.

bondeknold70, smiley72, nicorette og 1 anden person synes godt om dette.
  2. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Endnu en hyldest til "mor" lissyjensen, som også var min fantastiske mentor... Jeg er nu en stor fin "høne" i lvl 99...
    PIP PIP HURRA for "mor", hilsen Kylle

bondeknold70 og nicorette synes godt om denne.
  3. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Tusind tak for de søde ord fra mine "kyllinger"

mort3nsen og BenteAndreasen synes godt om denne.
  4. mort3nsen

mort3nsen Forum-lærling

Du og alle andre mentor fortjener kyllingers tak ved at gå i stuehuset og give erfaringspoint, den bedste gave til din mentor.

kehlet synes godt om dette.