En felles farm

Discussion in 'Arkiv for alt andet' started by Kroken, Sep 15, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kroken

Kroken Forum veteran

Der du og tre andre som du bestemmer bliver sammen med at sammarbeide på en åker.
    Da får jo selvsagt den sammarbeids farmen plassen ep og frø som er til alle og fordeles ikke ut.
    Er det muligt?

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jeg tror dit forslag er direkte i strid med BigPoints forretningsaftale. Det er på ingen måde tilladt at dele sin adgangskode med andre og jeg tvivler derfor på at dit forslag ville blive taget ind.

Du kan genopfriske forretningsaftalen ved at klikke på linket, nederst på log in siden

Mvh
    Pindgris

3. Kroken

Kroken Forum veteran

Jeg vet, men at ligesom at en åker i sammerbeid, at alle kan plante på en åker men med hver sin bruker

4. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

hvis jeg forstår dit foreslag korrekt mener du om man kan have et fælles mark område, eller mener du en fælles gård flere brugere imellem?

Hvis du mener en fælles gård kan jeg garantere at det ikke er tilladt, da man jo er en der laver gården, og den er personlig, og man må ikke ifølge reglerne give sin kode til andre, eller give andre mulighed for at logge ind på den f.eks. via at lade browser gemme adgangskoden.

Hvis du mener at have et fælles mark stykke som man så kan være flere der passer så er det formentlig en mulighed BP kan tage til sig, gætter på det er det som du tænker på da det vist er en mulighed i andre spil af denne type at man kan "besøge" sine naboer og udføre farm arbejde der ( mener jeg har set det hos andre jeg ved spiller spillet her, men spiller dem ikke selv, så ikke helt sikker på det er sådan det fungerer ).

Håber jeg har forstået dig korrekt og svaret udfra de 2 scenarier jeg kan se udfra dit foreslag, hvis ikke jeg har beklager jeg, for har desværre godt nok en sprog barriere nogen gange med at forstå dine posts.

5. Kroken

Kroken Forum veteran

Den toen ja : )
    Jeg ønsker det slik, også at du fek.s kan vande venners planter osv...

Thread Status:
Not open for further replies.