Feedback Elefant avl + avls event feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 12 September 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Elefant avl + avls event

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Positiv feedback: Hurtigt lille event (det tog en time), sød grafik og rigtig gode præmier...

    Negativ feedback: Virkelig dårlig timing af babyboom og tilbud på power-foder, hvilket for mit vedkommende, har betydet flere dages ventetid inden jeg kunne komme i gang med eventen... Ærgerligt at de indsamlede ting ikke skulle bruges til noget, andet end at lege med...

    Mvh BenteAndreasen
     
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Gårdsspillet farmerama: event "Kle på en elefant!" :sleepy:. Det blir litt merkelige / surrealistiske oppdrag iblant, synes jeg. Helt seriøst, skulle jeg ønske at det ikke var riktig så barnslige oppgaver, for jeg har vel inntrykk av at det er godt voksne folk som spiller. Alt knyttet til gårsdrift er innafor.
    Men: Det ser ut til at premiene er gode, så jeg har låst opp for Elefantavl for å sikre meg noen av dem. Litt dårlig timing, egentlig, for nå sparer jeg egentlig gullbananer for å låse opp nye områder på den nye øya. Men jeg prioriterte altså elefantavl, likevel. Jeg ser det er baby-boom nå, og gårdsmynt-boost senere, så jeg deler opp eventet og tar noen avlsrunder nå og noen senere på mynt-boost.
    Setter pris på at det er salg på kraftfor, for da "drypper det litt på klokkeren også" ;).

    De nye elefantstallene er kjempefine, og det er godt å være kvitt det teite stupebrettet.

    En vennlig oppfordring: Gi feedback, kjære medspillere!
    Hilsen Tuppehøne.
     
    bondeknold70 synes godt om dette.
  4. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Føler mig lidt snydt. Lavede opgaven elefant avl første aften, og ja hvis jeg havde ventet var jeg blevet belønnet med gårdmønter også. Det er jo det samme event hvor man bliver belønnet for at vente. Jeg føler mig trådt på fordi jeg var for hurtig.
    Tegnerne skal have ros for elefanterne. De er rigtig søde og der er forskel på dem, dejligt.
     
    Greenmama62 synes godt om dette.
  5. hveps

    hveps Avanceret

    Flotte nye stalde. Jeg synes eventet er fint med meget fin grafik. Jeg har søgt og tømt næsten alle muligheder for powerfoder og tror lige præcis at jeg når ranken. Igen er det fint at man selv bestemmer rækkefølgen på hvordan opgaverne løses.
    At elefanten skal klædes på synes jeg er meget fint er sikker på at mange børn og barnlige sjæle er med på den. Nye tiltag med events hvor der ikke skal dyrkes afgrøder i spandevis er altid velkomne hos mig. Bruger: hvepsId: 11050462
     
  6. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Det var hyggeligt med udklædningen - og dejligt med opgaver, hvor man kan vælge rækkefølgen af præmier, så man kan starte med dem det passer bedst til ens egen farm.
    Jeg synes møntdrop samtidig med babyboom, var en bedre løsning end sidst, hvor de kom forkudt.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.