Edelweiss-dalen spørge/debatråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 6 December 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden...

Nogle indlæg er flyttet fra feedbacktråden hertil da kommentarer om langsomt spil, fejl, spørgsmål mm ikke hører hjemme i feedbacktråden.

Da der er tale om en hel ny funktion/tilføjelse i spillet udgivet kort før jul og ferietid er alle børnesygdomme endnu ikke ryddet af vejen men der arbejdes konstant på at forbedre oplevelsen.

Håber I fremover vil bruge denne tråd til jeres spørgsmål og indbyrdes debat om funktionen og holde feedbacktråden til det den er beregnet til - nemlig egentlig personlig feedback om selve den nye funktion og indholdet ikke evt fejl, spørgsmål mm.
    Det gør det nemlig mere overskueligt for teamet at sende feedback videre - på forhånd TAK!

2. JensMundberg

JensMundberg Forumnoob

Hejsa,

Steg til lvl 20 i fredags, og har siden afleveret alle markedsopgaver samt genbrug, men den siger stadig jeg mangler 33285 for at stige i lvl

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der er vist noget med Bigpoint kun foreløbigt har forberedt 20 levels, så du bliver på level 20 indtil de laver flere og så vil du hoppe til det rigtige level.

Det samme gælder Bahamarama, der er kun 800 levels i øjeblikket og jeg er på level 791, så jeg vil så også blive hængende på level 800 indtil BP (måske) laver flere.

4. morhovesen1

morhovesen1 Kommende forfatter

Hejsa. Jeg forstår ikke hvad jeg gør galt eller ikke gør. nu er jeg kommet til level 10 - låst op for ANSU- abrikos, men jeg kan ikke se den ej heller ikke producere - Hvad kan det tænkes at jeg ikke har forstået???????
    med venlig hilsen
    morhovesen1
    :eek:

5. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Under Alpe-abrikos trykker du på pilen , i den menu finder du Ansu-abrikos og kan så producere træet :)

6. morhovesen1

morhovesen1 Kommende forfatter

Tusinde tak, og tak for hjælpen nu har jeg fået den.

vildtsogaard synes godt om dette.
  7. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har fået en besked om, at jeg har låst op for surkirsebærtræ, men kan ikke fremstille den, selvom det ser ud til, at jeg har hvad der skal bruges.
    Er der en venlig sjæl der måske kan give et bud?

8. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Du skal først låse op for træet i visdommens sti.

9. lise1606

jeg har nu ledt efter den og synes ikke at jeg kan finde den er jeg måske blevet blind?
    eller gemmer den sig bag ved noget andet

10. MOD-Ara

Hej Lise1606

Det bliver lige et hurtigt simpelt svar via screenshots da jeg har huset fyldt med gæster...håber det hjælper dig videre ellers må jeg vende tilbage senere...

ScreenHunter 2503.png

ScreenHunter 2502.png

ScreenHunter 2500.png

11. lise1606

Det var lige det jeg havde brug for
    tusind tak

12. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

er der nogle der ved hvor vi skal plante de frø til planterne

13. lise1606

jeg har et træ, som jeg ikke kan høste, og mit lager er ikke fyldt.
    Er der nogen der kender problemet.

14. tika

tika Forum prof

kan det være dit træ er høstet de gange det kan blive høstet nogle træer kan høstes 3, 4 eller 5 gange

15. lise1606

mit træ er netop hæstet de gange det kan, det jeg mente var at jeg ikke kunne høste træstammerne som det sidste

16. MOD-Ara

Hej

Du skriver dit lager ikke er fyldt - men er der plads til det træet giver ved fældning?
    Hvis ikke det hele kan være på dit lager kan det ikke fældes og du må bruge noget af lageret først.

Hvis ikke det er problemet så prøv at logge ud, rense din cache og logge ind igen.
    Hjælper det ikke må du lige vende tilbage med mere info - gerne screenshots osv
    som vanlig så jeg kan kigge på det
    :)

17. MOD-Ara

Hej

Beklager det sene svar men jeg har holdt ferie og dit spørgsmål var postet i feedbacktråden og derfor overset
    (husk at poste i rigtig sektion/tråd)

Jeg går ud fra du mener de nye Alpine-afgrøder du kan lave i Fremstillings stationen??
    De skal sættes på det nye alpe område - Alpehaverne som du finder nederst til højre på Alpe kortet

18. lise1606

Hej er der nogen der ved hvad Blomstrende gren og mesternøgler kan skal bruges til, For der er næsten ikke mere plads på mit lager

19. MOD-Ara

Hej

Alpe kunder kan bede om Blomstrende grene.
    Mesternøgler kan låse op for flere produktionspladser i Konverter bygningen.

Håber dette hjælper dig - god søndag :)

20. lise1606

så må jeg jo se hvad jeg kan gøre når lageret er helt fyldt for flere pladser i konvertere bygningen behøver jeg ikke,
    men mange tak for svar.