Edelweiss-dalen spørge/debatråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 6 December 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

Så der skal bruges 524 alpe-abrikos for at få 1 stk emblem? Så er jeg knap halvvejs...

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Syntes det er irriterende, at når man skifter frem og tilbage mellem Edelweiss og selve Farmerama spillet, er det ligesom om hele eller en stor del af spillet loades ind hver gang.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....en lille opdatering

Jeg har indsat nogle citater fra tråden herover som ret præcist beskriver denne store opdatering.
    Den er spændende, sjov, kompliceret osv osv, det giver mig store udfordringer ift at formulere FAQ
    så kort, præcist og tydeligt som muligt for jer alle. Jeg arbejder på sagen og takker for jeres tålmodighed med mig.

For ikke at sætte al anden test, fejlmelding og FAQ arbejde på hold tager det desværre tid at lave så stor en FAQ,
    MEN jeres spørgsmål og deling af erfaringer her i tråden hjælper mig med
    at se hvor de største udfordringer er for jer spillere og dermed hvor jeg skal fokusere lidt ekstra i FAQ.
    Så jer der har taget Edelweiss-dalen i brug og deltager her i spørge/debattråden er med til
    at hjælpe spillere der i fremtiden får adgang til funktionen - TAK for det og fortsæt endelig med at give jeres input
    :inlove:
    MOD-Ara

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

For syv søren, jeg skiftede ikke til kirsebærtræet før jeg fremstillede emblemet :(

5. MOD-Ara

Øv - ved ikke om det kan trøste men samme fejl lavede jeg på min egen farm - og det på trods af jeg har testet i mange timer o_O:wuerg:

johnhan synes godt om dette.
  6. sippemor

sippemor Junior ekspert

Synes spillet er blevet langsomt efter denne del er kommet med.
    Sippemor
    Id 14209575

7. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Dejligt at Julen også er kommet til Edelweise -dalen

8. Tovepigen

Hej igen og GODT NYTÅR.... Jeg kan ikke høste mine træer i Edelweiss-dalen Hvis jeg prøver, forsvinder de og der kommer en besked, som jeg ikke forstår, næste gang jeg kommer på, står træet der igen, med frugt på, der burde være høstet

9. lotus

lotus Kommende forfatter

Hvis lageret er fyldt kan der ikke høstes.

10. Tovepigen

Selvfølgelig .... altså det har jeg ikke tænkt på Tak lotus

11. bønderne

bønderne Junior ekspert

Synes jeg mangler en Alpekunde pt. Er på niveau 5 og har tilsyneladende mistet Irina Adler.
    v h bønderne

12. MOD-Ara

Hej

Irina Adler er en weekend kunde - alså dukker hun kun op i weekenden ;)

13. bønderne

bønderne Junior ekspert

Det forklarer jo sagen. Havde overset den med "weekend" Tak for svar.
    v h bønderne

14. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

Jeg kan ikke forstå at jeg kun kan lave 2 af hver ting jeg har brugt 10 nøgler til at kunne lave 3 træer på en gang men nu kan jeg kun lave 2 adgangen

15. MOD-Ara

Hej

Når du låser op for ekstra produktionspladser med nøgler er det for et bestemt tidsrum.
    Dette er vist for dig da du låste op og kan også ses på screenshot herunder

ScreenHunter 1982.png

Derefter vil du se et lille nedtællingsur på højre side af pladsen, ved at pege på uret kommer en rød fane til syne, hvor du kan se resttiden

ScreenHunter 1983.png

Så er pladsen låst igen betyder det tiden er gået

16. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

ja jeg så det også i går men havde ikke lagt mærke til det men tak for hurtig svar

17. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Jeg synes spillet er blevet langsomt, og skal opdateres hver gang, man har været i Edelweisdalen.

18. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg genstarter også spillet hver gang jeg har været i Edelweisdalen, ellers kørere Farmerama ikke ordentligt, f.eks er ikke lyd på.

19. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der er altså nogle fejl i spillet, måske kendte fejl vil jeg næsten tro.

Når jeg trykker på fremstil knappen ved en af tingene i varelageret, bliver jeg altid videreført til savværket.

Er lige steget til level 7 og har fået adgang til Amerikansk Bøg, der skal bruges 2 emblemer for at aktivere det, hvilket jeg har gjort. Men det bliver ikke aktiveret før jeg genstarter spillet, det har jeg set flere gange, at man skal genstarte spillet før det virker.

20. johnhan

johnhan Forum analytiker

Kunne ikke høste træer fordi lagret var fyldt, så jeg fremstillede et emblem for at få plads, men jeg kunne stadig ikke høste træer før jeg genstartede spillet. Det er jo lidt irriterende...