Du er spærret af administratoren ?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af JørnØst, 19 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. JørnØst

JørnØst Forumnoob

Hey!
    Jeg havde svært ved at finde det rigtige forum til dette..

Jeg har registret ovenstående på mine 'farme -rettere min IP-. se det duer jo ikke og jeg er godt klar over hvad det skyldes, det har jeg så lært af og hvordan kommer vi så videre ?
    JørnVest ?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Spærringer behandles ikke her på forum men i support, så det er der du må henvende dig for videre information/behandling af sagen.

Fortsat god aften :)

3. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Hej igen!

Ved at indkredse hvad det er jeg ikke må gøre.
    Kan nogen rette mig her.
    -----
    Jeg har 4 gårde, hver dag har hver af disse, altid sendt en daglige nabogave til de 3 andre... (faktisk også idag uden jeg var klar over at det var årsagen)... Jeg har nu forstået det sådan gennem supporten, at det mås man ikke og det er grunden til, det sidste døgns spærring på mine 4 gårde.
    -----
    Er det korrekt forstået ?

JørnVest

4. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Ja-det bliver kaldt at booste sig selv

5. tjocker

tjocker Forum general

Hej JørnVest. Du må godt have flere gårde men de må på ingen måde hjælpe hinanden. Det vil sige de må ikke give hinanden nabogaver. Du må heller ikke tag ting fra en gård og sende til en anden gård feks træer, stalde osv.. Mit råd : Slet dine gårde som naboer til hinanden så oplever du ikke spærring i fremtiden da de så intet har at gøre med hinanden mere.
    Du kan læse om det under regler & vilkår. Der står alt det man skal vide.