Feedback Det uhyggelige middagsselskab feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 1 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Det uhyggelige middagsselskab

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Farmerkent

    Farmerkent Kommende forfatter

    Har opgivet denne og går i gang med at lave andre opgaver på fuldmånefeltet.
    Der kræves urealistisk mange drops i forhold til hvor mange man får.
    Jeg har siden den startede samlet drops til at lave to små opgaver, og er alt for langt fra at kunne samle til at færdiggøre eventet.
    Få drops (under 200) kan jeg lokkes til at købe, men når vi snakker så mange som jeg kommer til at mangle her, så glem det.. Jeg er ikke rig og kan ikke købe til spillet hver dag.
     
    -natkat-, benadk, mortensen1 og 3 andre syntes godt om.
  3. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Tror også jeg må opgive dette event... Har kun gennemført 16 %..
    Det er helt håbløst at nå det...
     
    -natkat- og mortensen1 synes godt om denne.
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Eventet er blevet forlænget, det er jeg glad for, ellers havde jeg nok ikke nået det.
     
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg valgte bort dette eventet. Det løper et annet event samtidig, som krever ganske mye ressurser, og jeg synes ikke premiene er verdt det. Men jeg er er overlykkelig takknemlig for den lange fullmånenatten, og har fått åpnet flere nye områder :D.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  6. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Tak for forlængelse - dropraten var under al kritik - har ikke regnet på sandsynligheden for at nå i mål, men den er helt klart steget med den beslutning
     
    mortensen1 synes godt om dette.
  7. Farm4

    Farm4 Forum-lærling

    det er da vanskeligt at nå selv med forlængelse med den sparsomme drop pop op de få stalde og træer giver ikke meget så det gider jeg ikke igen.
     
    -natkat-, mortensen1 og trunte68 synes godt om dette.
  8. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Så er det snart tid at skrue op for dropraten, ellers er det da helt umuligt at komme i mål her, vi har jo ligesom ikke rigtig nogen langtidsafgrøder. til fuldmånen, der kan sås hen over natten. Træer og dyr giver heller ikke den store gevinst.
     
    -natkat-, mortensen1, theosen og 1 anden person synes godt om dette.
  9. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Et af de mere frustrerende events. Jeg kan godt forstå hvis nogen opgav på grund af dropraten, især hvis ikke alle felter er blevet låst op. Jeg har fuldført, men synes ikke det var sjovt.
     
    -natkat-, mortensen1 og xolenka synes godt om dette.
  10. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Tillykke til dem, der har fuldført - tror ikke det er mange.
    Jeg forsøger Ikke at være negativ - men dette event's synes jeg er under alt kritik -Selvom den blev forlænget. Der er alt for lidt drops - kl. er 8.45 og jeg mangler stadig 283 drops for at gennemføre.
    Ok jeg har kun åbnet 1 ekstra mark - så måske burde jeg vide at dette event's var umuligt - jeg er dyb fustreret og skuffet
     
    -natkat-, mortensen1, xolenka og 3 andre syntes godt om.
  11. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Så nåede jeg ranken. Synes bare ikke det kan passe at skulle sove med ipad i hånden for også at høste om natten. Det er drop raten det er galt med. Vi fik et nyt spillefelt - svampeskoven, men den skal åbnes med ting fra laden. Der er bare ikke mulighed for at få noget i laden, da gysernatten kun er åben en gang i måneden. Når svampeskoven ikke er fuld åben (jeg har 3 felter åbent) giver det selvfølgelig færre drops, men det ser ikke ud til at spiludviklerne har taget hensyn hertil. Så det virker som om, at dette event kun er for farmere der bruger RM.
    Det kunne være rigtig dejligt med et par ekstra dage en gang imellem til lidt hygge på Fuldmåne området. Som det er nu bliver spillet utrolig stressende
     
    -natkat-, mortensen1, xolenka og 4 andre syntes godt om.
  12. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Dette event får ikke mange point fra mig.. Synes det var håbløst umuligt at gennemføre.. Både hvad angår drops, men også fuldmåne lagervarer er generelt en mangelvare.
     
    Greenmama62 synes godt om dette.
  13. MMaoaMM

    MMaoaMM Forum-lærling

    Eventen er først poppet op ved mig i dag - og jeg har ikke fået eventplanterne, så jeg kan ikke deltage
     
  14. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Læs venligst hele den officielle annoncering vedr dette event.

    Har du spørgsmål til den oa så vær sød at poste i tråden for debat og spørgsmål.

    Mvh
    Pindgris
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.