Det store ostemysterium feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 Januar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Det store ostemysterium

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. nillemc

nillemc Forum ekspert

Mølletiden er for lang - jeg er ikke fan af at der går så lang tid til fra man har høstet til man kan bruge produkter i events

Det var dejligt at kunne bruge lidt blandede produkter til at åbne felter og få præmier mens der dyrkes event-afgrøder og ventes på møllen

benadk, ofeia, xolenka og 1 anden person synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Dette er sannelig et hardt event! Jeg har virkelig så lyst på den ranken, særlig fordi det gir mer EP for eventprodukter. Men selv om det kommer mye drop, så skal det også brukes enorme mengder. Siden mølletiden er så lang, og jeg sliter med å skaffe nok drops, er jeg redd for at jeg ikke rekker det. Om jeg skulle klare å få nok drops, er det ikke sikkert jeg rekker å lage nok av mølleproduktet. Til tross for at jeg har brukt enormt mye PF, både som for / foder og i avl. Jeg har også brukt fullt opp med buffs til enhver tid. Som jeg har sagt før, så er jeg ikke så begeistret for mølleprodukt. Et unødvendig komplikasjon, både i beregninger og tidsbruk.

Å levere inn fra låven i de øvrige oppgavene er helt greit, men nå begynner det å bli tomt, så jeg håper det blir en stund til vi skal det igjen. Vil jo gjerne jobbe med oppgavene i markedshallen også.

Morsomt at vi er inne i post huset og milkshake-baren, som vi jo kjenner fra før.
    Hilsen Tuppehøne.

xolenka synes godt om dette.
  4. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Der er alt for få drops på forstørrelsesglas.
    Jeg kommer til at sidde og mangle noget der ligner 400 forstørrelsesglas for at kunne løse opgaven.
    Jeg har ofte hvis jeg har manglet mindre mængder købt resten, men så mange kommer jeg ikke til at købe.
    Jeg bruger som det er lige nu mere end et døgn på at lave 20 produkter i møllen og så er der langt til de 100.
    Eventet mangler vel også en dag eller to, de plejer ikke at være færdige allerede mandag? eller er det mig der tager fejl?

-natkat-, kehlet og xolenka synes godt om dette.
  5. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Når jeg har læst faq er det sjældent at jeg går ind og læser igen.
    Kan der ikke laves en markering af faq når der sker rettelse efter den er frigivet. Som det er nu er det nødvendigt at åbne faq for at kontroller.
    Jeg har behov for at kunne se at der er foretaget rettelse når jeg åbner FORUM
    -.-
    Selve eventet var sjovt med anderledes tænkning. Især kan jeg godt lide "handlen" med eventplanter. Der er også andre valg, f.eks behøver vi ikke ofre alle vores depoter fra laden, vi kan sagtens komme igennem eventet og få ranken alligevel. Det med ranken havde nær snydt mig, da jeg jo havde læst faq og ikke set rettelsen med forstørrelsesglas for avl.

Sidst redigeret: 21 Januar 2018
    Farmerkent og -Bonderosen- synes godt om denne.
  6. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Er der nu tilføjet forstørrelsesglas for avl?
    Det havde jeg nu heller ikke set.
    Nu sengetid og job i morgen.. kan alligevel ikke nå at producere nok i møllen..
    Men du har helt ret.
    Det er ret skidt at det ikke stod i FAQ fra start.

xolenka synes godt om dette.
  7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg liker at vi kan bruke opp restlageret av eventplanter til å småspise av osten, og dermed fylle på litt igjen av lagrene med f.eks. PF og supergjødsel. Jeg brukte enorme menger av begge deler (og mye av natten) for å komme i havn med dette eventet!
    Tuppehøne.

8. nillemc

nillemc Forum ekspert

Godt initiativ at man kan brænde eventplanter af på ekstra ostebidder, så fik jeg dog lidt ud af alle de planter jeg var ved at brænde inde med pga. den store mangel på forstørrelsesglas
    Har oplevet meget ringe drop-rate.

9. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Elendig fordeling af de to drops :(

Evenets fine grafik og andre positive sider blegner, når jeg har mere end tusind sod og skal købe forstørrelsesglas for at kunne gennemføre det.

10. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Opdagede også ved et tilfælde at man fik forstørrelsesglas ved avl. Så overskudsplanter blev brugt til pf og party spins.

11. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

nå, ja jeg manglede også sod indimellem, specielt her i dag,men synes det var et flot men svært event.Havde gang i lommeregneren om jeg kunne nå at lave detektivredskaber nok. nåede det her kl 13 :). Skulle måske have tænkt lidt over ikke at have event-planter om natten de første par dage ??? :). Fik gennemført, men det kostede, men ranken var bare for fed til at jeg ikke skulle gå efter den. Tager nok en slapper de næste par events ..

Tuppehøne og xolenka synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.