Det store Labyrint mysterie spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 23 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Det store Labyrint mysterie

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. tika

tika Forum prof

kan godt lide dette event hvor man skal plante og også bruge fra lageret god grafik og gode gevinster:)

3. nillemc

nillemc Forum ekspert

Det er godt nok lang tid det tager i møllen pr pandelampe.
    Fin lille umiddelbart overskuelig bane - og rart at bruge lidt fra laden udover event-planterne

4. hveps

hveps Avanceret

Super godt event- her er noget af det jeg synes er godt;
    Man kan få ranken uden at nå hele eventet.
    Der indleveres også produkter fra lageret.
    Man kan vælge en vej..dvs rækkefølgen af gevinsterne.
    Skattekisterne som kan høstes flere gange og ikke mindst de 2 niveauer i spillet.
    Gode præmier!
    Bruger: hveps Id: 11050462

Greenmama62 synes godt om dette.
  5. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Super event, fine præmier.
    God ide, at man kan vende tilbage til kisterne, når de først er åbnet.
    Spændt på, om jeg når igennem det hele.. :p

6. bønnespiren1966

bønnespiren1966 Forum-lærling

Jeg synes det er svært at få nok forstørrelsesglas, selvom jeg bruger alle de buffs og ranke-hjælp jeg kan. er i tvil om jeg kan nå at få ranken. Tre marker friske roser m div buf gav kun 30 forstørrelsesglas...

7. ValbyFarm

ValbyFarm Forumnoob

Jeg kan ikke se hvor man kan få Stiger? Man skal bruge 20 I Undergrunden?

8. kehlet

kehlet Forum hertug

Skattekisterne der kunne høstes flere gange synes jeg var en god nytænkning. Det gav en ekstra bonus uden at skulle have pungen frem. Har lige fået startet den nye ranke.
    xD

9. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

ValbyFarm: Det er frosker / frøer som lager stiger i sine verkstedstaller. Kan kjøpes på markedet hvis du ikke produserer dem selv. Ja, det er 20 stk som bruges.

10. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Fint event. Kan godt lide at bruge lidt fra lageret, så man har grund til at producere det. Også fint at man ikke behøver at følge en fastlagt rute.

11. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Jeg liker slike eventer der man skal avlevere litt ulike ting, en blanding av eventplanter og det man måtte ha i låven. Jeg bommet desverre stygt på antall drop denne gang, fordi jeg ikke hadde fanget opp hvor mye som faktisk trengtes. Jeg var derfor litt gjerrig på buffs, og mangler nå hele 175 forstørrelsesglass. Jeg gir dermed opp ranken, men koser meg med de andre gode gevinstene.

Jeg synes nok at det var mye å finne ut av i begynnelsen. Det er litt uoversiktlig. Joda alt står i FAQ, men man skal ha tid til å finne litt ut av det likevel, og dette eventet hadde mange små krumspring. Det tok f. eks sin tid før jeg forsto at man kan hente gevinstene i kistene flere ganger. Knakende god ide, når man bare har oppfattet det. Det gjør dessuten at man går for kistene først, for å rekke å "høste" de flere ganger. Da blir det ranken til slutt, og kanskje rekker man ikke det. Kanskje kunne vi hatt lignende eventer uten ranke av og til?
    Igjen: jeg er ikke glad i mølleprodukter i events, her var det heldigvis ikke mange som trengtes.

12. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Meget hyggeligt event. Kan godt lide, at der også bruges af lageret. Fine muligheder for at vælge baner selv, og gentagene præmier fra kisterne, er rigtig dejligt.
    Gode præmier og flot grafik.

13. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Dejligt event's -Har desvære ikke nok forstørrelses glas til ranken; men pyt dejligt at være med og prøve at få nok

14. nillemc

nillemc Forum ekspert

Rart med lidt "bonus/sidegevinster" i form af kisterne der kunne høstes flere gange - fik ovenikøbet et træ jeg manglede i kasse med træer så det var rigtig bonus på min gård.
    Over og underetagen fungerede fint - og var for mig mere overskueligt end tidligere events hvor store kort har været udover en side, så man tabte tråden i ruten undervejs.

kehlet synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.