Det sidste stearinlys avlsquest spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 10 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til eventet.

    Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

    Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre flere gange under eventet,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
  2. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Hej MOD-Ara

    Der har været en drillenisse på spil i event-annoncering vedr. det sidste stearinlys avlsquest. Nissen har ændret ugedagen fra onsdag til fredag vedr. sluttidspunktet. Alle andre steder har drillenissen ikke pillet ved ugedagene ;).
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Tak for det - er nu rettet og jeg har et ekstra øje på om den drillenisse stikker snuden frem igen ;)
     
  4. hveps

    hveps Avanceret

    Jeg er rigtig glad for det her event. Det er sjovt at avle dyr og man får brugt en masse der har været gemt på lageret-et godt alternativ til events hvor der skal dyrkes afgrøder i lange baner.:p
     
    -natkat- synes godt om dette.
  5. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Så blev jeg færdig med denne sjove event og det var dejligt og få et hundehus i orange samt en masse PF og lidt BEP :D

    Og som bonus også lidt mønter da jeg havde et par dyr i overskud som kom en tur på markedet:music:
     
  6. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Dejligt med babyboom samtidig med et avls event. Det gør det hele meget nemmere da dyrene ofte er i "spring" humør.
    Skønt ikke altid at skulle så/høste i maraton, præmierne var der heller ikke noget i vejen med
    -proxy-Id: 42118973
     
    -natkat- synes godt om dette.
  7. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    godt event med gode præmier.
    et fint niveau for avls dyrerne de må efter min mening ikke ligge højere
     
    -natkat- synes godt om dette.
  8. strandskov24

    strandskov24 Forum stormester

    Så kom jeg gennem.
    God event og dejligt med en masse PF, dog gik der også meget til på vejen, når man ikke havde nogle af de avlsdyr - og mine dyr var desværre ikke i springhumør:oops:
    Helt enig med lise1606 i, at avlsdyrene ikke må ligge højere end det niveau, så bliver den for de få...
     
  9. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Det var da et herligt event.
    Godt at få sat lidt fut i avlen på de "laverestående" dyr - med rimelige krav, også for begynder-avlere.
    Gode præmier var der også.

    --- altså lige bortset fra at hverken mit Hundhus eller Orange Hundehus er dukket op !!!
    Jeg har gennemført eventet, og har derfor vundet dem, men de er ikke at finde i mit inventar under stalde.
    Heller ikke efter opdatering, log af/på, sletning af cachedimser osv.

    Efterlysning: [​IMG] og [​IMG] Nogen der har set dem?
     
  10. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Efterlysning aflyst!
    Det skyldtes jo bare en dum fejl herfra: Jeg havde glemt at indlevere krøllebølle til opgaven :oops:
     
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tak for endnu et godt event.
     
  12. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    godt event det tog mig 1 time ha ha
     
  13. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Jeg fik sløvet mig færdig med 4 minutter tilbage af baby boom - og lykkedes akkurat med det sidste nødvendige "skip". Så det var jo perfekt.

    Fint event, som kunne angribes på mange måder. Jeg fik det langt fra gjort optimalt, men har alligevel en fortjeneste på 200 PF. Samt alle de andre belønninger såsom Ø EP og party ture på møllen.

    Tomlen op herfra.
     
  14. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Hej

    Jeg vil også gerne tilslutte mig, at det har været et godt event. Det er ikke så tit, jeg får gennemført events, når der skal dyrkes mange stk. af en ny afgrøde, men denne gang nåede jeg i mål. Det har været fint med at skulle lave avlsdyr, og der har været nogle gode præmier, så der må gerne komme flere af denne slags events :).
     
  15. meba091

    meba091 Forum prof

    Hej i tråden

    Tomlen op fra mig. Det har været et super event, som i den grad satte gang i markedet - et aspekt af spillet som jeg bare elsker:p
     
    ChipogChap synes godt om dette.
  16. hveps

    hveps Avanceret

    Et super event. Jeg elsker når man høster avlsdyrene og spændt venter på at se hvad det bliver til. Det er også sjovt at der er flere løsninger på at klare eventet ved at handle eller avle.
     
  17. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Et godt event og dejlige præmier. Rart at der også var EP at hente til øen :)
     
  18. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Sidste frist for feedback er i dag kl. 17
    derefter lukkes tråden og jeres kommentarer sendes videre.​
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.