Bekendtgørelse Desperation blandt alle.

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 17 Maj 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Kære alle sammen

Det vi oplever der i øjeblikket sker omkring Farmerama, er dybt beklageligt og jeg forstår til fulde jeres desperation og frustrationer. Jeg har stadig i klar erindring, det kaos der opstod for år tilbage, da alle spillere i spillet ZooMumba med et trylleslag mistede hele inventarets indhold og da det stod klart at det ikke kunne genskabes. Heldigvis står det ikke helt så slemt til her i Farmerama og selv om det er en ringe trøst, så er meldingerne fra teknikken, at dette kan løses, det kræver bare at teknikerne får arbejdsro og at ingen står og hopper på deres skuldre og stresser dem unødigt.

Alt mandskab er på opgaven og de knokler en vis legemsdel ud af bukserne, tro mig, ingen er så ulykkelige over det her, som præcis teknikerne og de gør alt de overhoved kan for at løse det så hurtigt som muligt.

Her på forum holder vi jer opdateret omkring situationen, straks vi ved nyt i sagen, vil I også blive underrettet, derfor beder jeg jer mindeligt om at undlade og kontakte support omkring den her sag. Support kan ikke deaktivere premium og det vil heller ikke løse problemet. Support har ikke flere informationer end man kan finde på forum, så brug hellere et par minutter på at kigge forum igennem for nyt, sådan at support kan beskæftige sig med de brugere som vi rent faktisk kan hjælpe. Der er jo heldigvis masser af spillere som ikke er berørt af problemerne.

Support bestræber sig på at besvare alle henvendelser inden for relativt få timer, men når vi skal bruge tid på henvendelser, hvor vi kun kan henvise til forum, så tager det tid fra de spillere som sidder og venter på at få hjælp og som vi rent faktisk kan hjælpe, jeg håber meget på jeres forståelse og har I spørgsmål vedr dette, så er I meget velkommen til at spørge løs her på forum, vi vil selvfølgelig svare hvis vi kan.

På forhånd tak for jeres forståelse og ikke mindst jeres store tålmodighed.

Mvh
    Pindgris

Iamdjhjj, smiley72 og metteb synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.