Der er vist gået bugs i gården

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ...Tina..., 1 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Andre der også har fået biller i deres afgrøder.. og hvad sker der for isbjørnen???:eek:

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

he he ;) tror jeg vet....

...Tina... synes godt om dette.
  3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Tja... Det er da helt på hovedet... xD

4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

1 april = aprilsnar

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg ved ikke med jer - men jeg har ingen Isbjørn, der kan spise sukker stænger (tydeligt Aprilsnar)
    Og hvad med Nedfaldsrotten - som 1 af mine naboer har været så flink at sende mig hvad skal den bruges til ????

6. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har influenza men vågnede tidligt. Da var isbjørnen der, men mine marker var knap færdige, så jeg faldt hen igen
    Nu er isbjørnem der ikke mere, gad vide om det var lidt ekstra til de morgenfriske
    Frisk var jeg overhovedet ikke og det hele stod på hovedet, så jeg opgav at skulle koncentrere mig om spillet.
    Nåede selvfølgelig at sætte sommerfugle på en hel mark og en anden er fyldt med ikke færdige træer. Gad vide hvor mange vejskilte vi skal lave.
    Underligt at isbjørnen er væk, for jeg fik rigtig mange drops på hovedmarkerne

7. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Det er åbenbart ikke Aprilsnar - der skal laves fluesmækker og Bugs skal klaskes - der er event's planter og dyr, hvor de skal afleveres ....

8. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

At alt snus på hodet og biller som løper overalt. Jeg tror det er aprilsnarr, ja, ettersom dette ikke er annonsert i forkant. Men en herlig overraskelse at det ble et event ut av det, med herlige premier. Jeg elsker det, og hiver meg uti og produserer konstruksjonbusker og fluesmekkere :D.

BenteAndreasen synes godt om dette.
  9. vandijk1955

Den skal bruges sammen med event afgrøden, konstruktionsbuske, i møllen, til at lave fluesmækker, som så bruges til at klaske billerne

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har regnet mig frem til at du skal bruge 225 * 60 = 13500 vejskilte

kehlet synes godt om dette.
  11. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Skulle man blive træt af at høste " på hovedet" så er der en lille firkant med teksten Skjul denne bug, der hvor fluesmækkerne skal afleveres. Tryk på den og farmen vender tilbage til alm form

kehlet, Greenmama62, ofeia og 1 anden person synes godt om dette.
  12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg vil bare gerne vide om det er muligt at fjerne de bugs, eller om man skal vente til midnat hvor de vel forsvinder af sig selv, de går mig på nerverne :(

13. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Var nu heller ikke fordi jeg var morgenfrisk at jeg opdagede det... snarere fordi jeg ikke kunne falde i søvn i går aftes... Men synes bestemt det virker som et fedt event... Så der bliver dyrket eventafgrøder på livet løs...
    Nåede da at give isbjørnen en enkelt sukkerstang... flere havde jeg ikke. Tror ikke det er meningen at man skal blive klog eller forstå meget af noget som helst ud på det små timer :):sleepy:

kehlet synes godt om dette.
  14. vandijk1955

Du skal nok ikke regne med de forsvinder, før du har produceret 60 fluesmækker, og brugt dem på krybene.. :cry:

15. johnhan

johnhan Forum analytiker

Surt, jeg deltager ikke i det event, mistænker det er et 1 april event. Der er jo ingen annoncering eller FAQ på hverken det danske eller engelske forum...

16. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har fået min væk ved at klikke på et rødt symbol når jeg åbner event vinduet

17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det har jeg også prøvet og det gjorde bare at gården ikke stod på hovedet mere, men de der bugs springer stadig lystigt rundt på min farm hver gang jeg skifter område eller skal købe/sælge noget og de er til at få gule påskeknopper af :mad::mad::mad::mad:

18. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Du har lige reddet min dag. Mange tak, havde ikke set den mulighed ;)
    Mvh.Greenmama62

zikkah synes godt om dette.
  19. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kunne godt tænke mig at få at vide om de biller vil være over alt så længe eventet varer?
    En ting er at de kommer frem når der skiftes område, det kan jeg gå med til, men at de så også kommer frem når der skal gives gaver, laves ting i møllen, kig i laden, købe vand, handle på markedet osv...
    Det finder jeg faktisk møjirriterende.

smiley72, zikkah, østvest og 2 andre syntes godt om.
  20. zikkah

zikkah Afhængig

Jeg synes også det er irriterende også at alt vender på hovedet.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.