Feedback Den store Bagedyst event spørgsmål og feedback tråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 26 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvad i al verden er det for et svar at give?
    Du er ansat blandt andet for at hjælpe brugerne her på forummet, og så skal du ikke komme med sådan et flabet svar. Føj siger jeg bare hvem i alverden tror du du er? Og du kan lige vove og give mig en advarsel for det her eller udelukkelse fra forum, for så skal jeg nok sørge for at BP får at vide hvordan du opfører dig her på forummet. Husk lige på at det er brugerne af spillet her der blandt andet er med til at betale din løn, så lidt mere pli fra din side af vil være velkommen.

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Du modtager en advarsel for emneskift og for at blande dig i en sag som ikke kommer dig ved, hvilket er sket gentagne gange tidligere. Desuden bryder jeg mig afgjort ikke om at du blander dig i mit arbejde og fremkommer med trusler.

Sker der en gentagelse vil du modtage endnu en advarsel som vil føre til udelukkelse af forum.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.