Den mystiske labyrint feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 23 Oktober 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Den mystiske labyrint
    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Den labyrint er jeg træt af

Letmatrosen, xolenka og benadk synes godt om dette.
  3. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Må tilstå jeg heller ikke er den største fan af minispillet... synes det tager for lang tid at gennemføre hvert enkelt mini spil.

Letmatrosen, xolenka og benadk synes godt om dette.
  4. momsemor45

momsemor45 Kommende forfatter

Jeg fatter helt ærligt ikke hvordan man gør - jeg tror bare jeg springer over dette event.

Letmatrosen, -natkat-, xolenka og 1 anden person synes godt om dette.
  5. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Endnu en i koret, jeg synes labyrinten er langsommelig og kedelig, i bedste fald holder jeg, til jeg får ranken, men så gider jeg heller ikke mere

Letmatrosen, -natkat-, xolenka og 1 anden person synes godt om dette.
  6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg synes ikke labyrinten er spennende. Jeg leste FAQ og studerte videoen, men likevel tok det flere runder før jeg forsto hvordan det skulle gjøres. Jeg får det til nå, dersom jeg gidder. Nå bruker jeg opp det jeg har og gir meg.

-natkat- og Letmatrosen synes godt om denne.
  7. nillemc

nillemc Forum ekspert

enig det tager lang tid - og lidt skuffende at der ikke er "bonus-præmier" eller andre konsekvenser, ved at gå over de andre skattefelter undervejs til dem man skal samle for at komme ud af labyrinten igen

8. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Dog også lidt positivt ... Der er rigeligt med Drop item, denne gang. Tak

9. tika

tika Forum prof

et ok event gode præmier men det tager meget tid det minigame, så man mister lysten til at lave det

10. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Jeg hyler med i koret! :eek:
    Den labyrint er kedelig, alt for langtrukken - det tager en evighed at komme fra start til slut - og den er alt for indviklet!

11. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har 6 Spøgelseslanter tilbage, men dem når jeg da ikke at få brugt... Det minispil tager håbløst lang tid at gennemføre.

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Efter min mening så er det da godt nok et af de værste event i har fundet på indtil nu.
    Få gange gik jeg lige igennem ....men men men de fleste gange tog det alt for lang tid(8 min)
    Mange gange manglede jeg en vejbrik der havde en lige vej, men fik op over 40 med buet vej, det vil sige at jeg havde over 80 tastetryk for at komme videre, ganske urimeligt, når der kun er 3 forskellige vejtyper. Når jeg så endelig havde fået samlet det hele så skulle jeg også bruge tid på at komme ud af det, den del kunne i godt have undladt.
    Gode præmier i butikken, fedt med selvvalg og rimelig nemt at gennemføre, fik ranken og nogle kasser.

13. kehlet

kehlet Forum hertug

55 omgange for at få ranken. Med lidt held kunne jeg lave 12-15 på en time. Det vil sige 4-5 timer til minispillet. Der findes også et liv uden for FARMARAMA
    Egentlig var labyrinten en sjov ide, og det krævede lidt hovedbrud at finde vej, men kunne det så ikke bare have været 10 omgange, så var det ikke blevet så dræbende kedeligt

Greenmama62 synes godt om dette.
  14. rikke1973

rikke1973 Forum-lærling

virkelig kedelig labyrint. stoppede da jeg nåede ranken.... gad simpelthen ikke mere

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.