Den fjerklædte kat spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 1 August 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Dette event, der foregår på Bahamaramas plantage, består af 3 weekendopgaver,
    der hver går fra fredag kl. 10.00 til søndag kl. 22.00.

2 eventafgrøder - kraniesiluet og ammonitia - begge 5t og 30min
    1 drop item - udgravningsredskaber - fra afgrøder og træer
    1 event item - rav - dette modtages som belønning / skal afleveres i nogle opgaver

Foruden eventafgrøder, drop item og event item skal der også leveres ting fra laden.

De 3 weekender er:

Fredag den 2. august kl. 10.00 til søndag den 4. august kl. 22.00
    Her er det eventafgrøden kraniesiluet, der skal dyrkes og afleveres sammen med ting
    fra laden

Fredag den 16. august kl. 10.00 til søndag den 18. august kl. 22.00
    Her er det eventafgrøden ammonitia, der skal dyrkes og afleveres sammen med ting
    fra laden

Fredag den 30. august kl. 10.00 til søndag den 1. september kl. 22.00
    Her er det drop itemet, der skal samles og afleveres sammen med ting fra laden

Den engelske FAQ, hvorfra oplysningerne stammer, kan ses her - afleveringskrav og
    belønninger kan ses her

Pindgris, farmholm og LeneMor synes godt om dette.
  2. Grønært

Grønært Forum kontrollør

HVIS der blandt mine medfarmere er nogle med selektiv hukommelse som jeg, og
    indimellem også vælger at overse udråbstegnene, ja så er 2. ombæring altså startet …..
    mine guldsmede mæsker sig i PF for øjeblikketxD

MOD-Ara, Pindgris og LeneMor synes godt om dette.
  3. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Så "pipper" jeg lige her - 3. og dermed også sidste del starter i morgen kl. 10

farmholm, LeneMor og Migmig63 synes godt om dette.