DDoS spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af zikkah, 18 August 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. zikkah

zikkah Afhængig

Jeg har i en uge oplevet at når jeg logger ind skal jeg selvfølgelig accepterer
    spillet og det står på dansk men når jeg er logget ind skal jeg igen accepterer men nu står det på tysk? :sleepy: God weekend zikkah

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

De bliver ved med at skrive igen og igen på det engelske forum (og måske det danske, kan ikke huske), at de er klar over problemet og at de arbejder på det...................

PS: Spillet nede igen. De arbejder nok på det...

3. zikkah

zikkah Afhængig

Hej Ja kan i dag heller ikke få daglig logging gave den er tom. God weekend zikkah

4. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej hvornår kommer farmen til at køre som den skal kan ikke kom ind på min mark til event så kan man jo ikke nå det man skal det er godt nok træls håber det snart blive ordnet hilsen aaselarsen

5. FruVom

FruVom Forumnoob

Så er den gal igen med spillet. Kan kunne komme ind på Agerjord og må høste manuelt.

6. hrlukas

hrlukas Forumnoob

Hej alle
    Tja så er den gal igen- her til morgen har jeg ikke kunnet logge ind- kl ca 11 lykkedes det så men kan ikke bruge høsthjælper- alt skal gøres manuelt. Spillet er også utroligt langsomt.
    Ved godt der er problemer men hvor det dog træls når man forsøger at klare et event. Det er svært når tingene ikke virker- Har man overvejet at stoppe nogle af de ting man hele tiden sætter igang - indtil spillet køre bedre. Bare en tanke.
    Med venlig hilsen hrlukas som trods alt ønsker alle en god dag :)

Iamdjhjj og benadk synes godt om denne.
  7. toudal

toudal Kommende forfatter

Farmerama virker igen.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Som svaret efterhånden en del gange og også beskrevet i OA fra BP
    så er DDoS problemerne kendt og teknikkerne knokler bagdelen ud af bukserne
    for at afværge angrebene så spillet kan køre.
    Dette bølger frem og tilbage og vi håber det snart er en saga blot.

Derfor er det ikke nødvendigt at blive ved med at oprette nye tråde i Teknisk spilproblemer sektionen
    da det er samme problem som allerede håndteres,
    men I er velkomne til at spørge ind til situationen eller debattere det med hinanden her.

Al ny og vigtig information vil blive postet i OA tråden om DDoS problemerne når det er aktuelt.

God dag :)

9. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

det er ved at være rigtigt trælst.
    Man kommer ind og måske lige aktive buffs osv, bruge en høsthjælperkupon og så kan man ikke mere. Det man planlægger i eventet , hvad angår hvornår man skal høste , alt det går i vasken.
    Jeg er så heldig at have 4 moseguldstræer, (som absolut ikke var billige i rigtige penge) de kan heller ikke blive høstet
    Luk ned for events som minimum indtil skidtet bare kører nogenlunde.

10. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Så skulle spillet køre igen.....

johnhan synes godt om dette.