DDoS angreb problemmer

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af xolenka, 2 August 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. xolenka

    xolenka Junior ekspert

    Efter DDoS angreb har jeg problemer i skovlysningen hvor der hold op at virke strudseæggefarm-rød og industri-hal fyld op med strudse.
    Sommer kalender melder at der er ikke åbent log 28 og den har jeg åbnet og i forvej har jeg betalt for et før, da jeg vidste ikke noget om angreb...øvv
    Jeg spiller Farmerama på MAC.
    Er der noget hjælp at hente?
    ID 7501429
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Først Skovlysningen...

    Hmm jeg har en ide om du forveksler Industrihal og Menageri :oops:

    Hvis du har en Industrihal som du mener du har fyldt med strudse tror jeg istedet det er strudseæggefarme da Industrihallen er til produktionsstalde....
    Og virker den ikke mistænker jeg at du enten ikke har strudsefoder eller strudse på lager.
    Det kan du se som på billede eksemplet herunder hvor 1 er foder og 2 er dyr på lager

    ScreenHunter 2657.png

    Hvad angår Sommerkalenderen så åbnes låge nr. 24 + 25 via script pga DDoS angreb som var skyld i spillet var nede de dage.
    Har man efterfølgende betalt med MG for at åbne de dage bookes de brugte MG tilbage via script.
    Dag 28 er ikke en del af DDoS problemerne og har kunnet hentes på normal vis eller betales for med MG hvis man har glemt at åbne.

    Håber svarene kaster lys over tingene og hjælper dig. :)
     
    benadk synes godt om dette.
  3. xolenka

    xolenka Junior ekspert

    Kære MOD-Ara, tusind tak for hjælpen :inlove: