Daten flasker sig spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 25 Oktober 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Daten flasker sig

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Hvis man har sat sin Howie Donut ind i Visdommens træ, kan man så bruge endnu en Howie Donut?

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej johnhan.
    Hvis du kun har sat en Howie i træet, kan du godt, da der er plads til to stk.
    Mvh. vandijk1955

4. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Glem mit svar, jeg var sikker på, at jeg havde sat 2 howie i træet, men desværre, kun plads til 1.. Sorry

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Hvis man er så heldig, at opnå Howie Donat i event'et "Daten flasker sig "- hvordan får man den så placeret i Visdommens træ -
    Bare hvis ????

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Du skal bruge 400 stjerner og så indsætter du bare Howie, næsten øverst til venstre i træet.

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det er bare mærkeligt, der står næste trin, men så er der bare en bindestreg.

8. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Men ..Hvis man har 400 stjerner, - så behøver man vel Ikke Howie fra "Daten flasker sig" - eller hvad ? Jeg er lidt forvirret :-/
    De andre ting/buff, man kan købe med stjerne - de er frit spillet - og så virker de i spillet.
    Howie fra "Daten flasker sig" , er jo ligesom et item - kan det placeres i Kæledyrs haven f.eks - eller i en ranke ?????

9. johnhan

johnhan Forum analytiker

De 400 stjerne åbner for muligheden til at indsætte Howie så den virker på alle områder. Så hvis du har en Howie i forvejen behøver du ikke den fra eventet. Eller det tror jeg ikke, mit spørgsmål er jo om man kan placere 2 stks Howie i træet.

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Howie kan ikke sættes i kæledyrs haven, den skal enten i visdomstræet eller ud på et areal, jeg har sat min på agerjorden.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.