Dag & nat event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 16 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Hej Ara! Jeg kan godt se, det lyder noget kringlet! :oops:
    Men, det jeg mente var, om de EP der optjenes på Øen, påvirker den totale mængde drops - siden det nu ikke er muligt at dyrke event-afgrøderne der? Eller om Øens EP kører helt separat fra eventet m.h.t. drops?
    Ok, det lyder vist stadig kringlet! o_O

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg går ud fra du mener stiklingene fra trin 2 guld og diamant? Har du løst disse opgaver kan stiklingene findes i dit inventar under træer med navnet "stikling Ghibli"

Mener du de hemmelige stalde fra trin 4 finder du dem i dit inventar under stalde med navnet "mystisk stald midnat" når du har løst opgaverne

3. MOD-Ara

Hej

Hvordan formlen for udregning af drops er ved kun BP.
    Men om du optjener drops eller ej udregnes ikke samlet for alle områder men for de enkelte marker, træer, stalde mm på samme måde som f.eks drop af de forskellige slags værktøj og håndværksingredienser.....hver ting har sin egen formel.

Så hvad du høster på øen har kun betydning for hvad du får af drops der osv. De fleste farmere vil dog nok give mig ret i at erfaringen viser at jo højere EP udbytte ift til tiden gør en forskel......og derfor anbefaler mange at sætte roser om natten.
    Men igen hvordan de præcise formler er for de enkelte drops - det ved kun BP

4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

De burde være i dit inventar under træer.
    Altså medmindre det er egetræs-stiklingerne du leder efter.
    Det er nemlig ikke sådan nogen stiklinger, man kan plante.
    De findes i laden under øvrige, ligesom andet "værktøj" til brug ved bygning af produktionsstalde.
    Jeg nævner det, fordi jeg selv også først troede, det var "rigtige" stiklinger og ledte febrilsk efter dem.

5. fnul

fnul Forum-lærling

Selvfølgelig, tak

6. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Det er jo rart at vide, hvordan tingene hænger sammen - 1000 tak for hjælpen Ara! :D

7. tjocker

tjocker Forum general

Ved godt jeg skrev tidligere i tråden at jeg ikke ville lave event men gjore det alligevel. Dog måtte jeg bruge MG på at frispille pandaavl - hvad jeg ikke lige havde forventet men ja sådan er det engang imellem. Men tak for et sjovt event BP og fine gevinster...

-natkat- og ofeia synes godt om denne.
  8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg så færdig som jeg kunne, ville ikke bruge bananer for at indløse pandaavlen, så opgave 4 blev ikke færdig.
    Tak for et godt event, dejligt det ikke var så nemt igen.
    Fuld tilfredshed med belønninger.

-natkat- og tjocker synes godt om denne.
  9. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Min feedback er at det er fryktelig vanskelig å få nok glødekjegler til dette eventet, og det er ikke sikkert jeg rekker å få nok avgrøder heller:cry:.
    Desuten håper jeg at gevinstene i denne eventen etterfølges av at toget / ekspressen kommer til byen, så jeg kan få byttet inn de pubrukelige stiklingene og stallene / verkstedene jeg vant, til noe mer nyttig. -.- Eksempelvis pæretre XXL og gult saueullverksted, var ikke akkurat hva jeg håpet på at gjemte seg i hemmelig stiklinger og hemmelige staller. Det var kun oppgraderinger av sorten jeg har lassevis av fra før, fordi de kommer i hjulet rett som det er. ikke sånn superfornøyd denne gang, altså. Håper neste event blir bedre for min farm.
    Mvh Tuppehøne.

-natkat- synes godt om dette.
  10. kehlet

kehlet Forum hertug

Så blev jeg også færdig. Et lidt dyrt event hvis ikke man havde avlsdyrene, men i level 6 kunne man bytte gevinsten til en produktionsstald, den ide fandt jeg spændende da man også kunne lave andet inden for avlen med kamæleoner alt efter behov

-natkat- og tjocker synes godt om denne.
  11. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg er også ved at være færdig med eventet - mangler bare lige et par gymnastiske kamæleoner i opg 6 diamant.
    Jeg synes, det har været et rigtigt godt event - tilpas med udfordringer og fint skruet sammen, så det var muligt at nå frem til items og ranke uden at lave de krævende guld og diamantopgaver undervejs. Fint at der kun skulle bruges drop-items (glødekegler) i sølvopgaverne, de var svære nok at samle endda, og så behøvede man ikke bekymre sig om dem, når man gav sig i kast med udfordringerne i guld og diamant undervejs.
    Tak for et godt event.

-natkat-, meba091 og tjocker synes godt om dette.
  12. MOD-Ara

Hej i tråden....

Sidste frist for at skrive feedback er

idag mandag kl. 18

hvorefter alt samles sammen og sendes videre.​

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.