DA/NO Forum

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af BenteAndreasen, 31 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

I tilfælde af at DA/NO Forum lukkes, kunne jeg godt tænke mig at vide om vores farme da går tabt, eller om vi i stedet tilknyttes et andet lands forum?

2. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Har fået svar på mit spørgsmål andetsteds så tråden kan for min skyld godt lukkes

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Jeg sidder og undrer mig kraftigt over dit spørgsmål, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor den tanke er faldet dig ind, at forum skulle lukke.

Vi har absolut ingen planer om at lukke forum, DA/NO forum er det 3. mest aktive forum i verden og tilgangen øges markant uge for uge.

At jeg beder brugerne om at tage medansvar for forum og ikke tage MODs arbejde som en selvfølge og nogle gange behandle dem som om de var tjenestefolk, man kan forvente står på pinde for brugerne, er i sig selv trist, trist fordi det ikke burde være nødvendigt, men en lukning er slet ikke på tale og det forventer jeg da heller ikke det kommer.

Jeg betragter emnet som totalt uddebatteret og forventer det respekteres, da jeg desværre alt for ofte har se hvordan et indlæg på forum, kun læses delvis og rygter opstår og efter kort tid, er disse rygter pludselig det samme som sandhed, selv om det er pure opspind.

Mvh
    Pindgris

Hanne1964 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.