Chat knap, der forsvinder

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af vandijk1955, 8 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hvis jeg opdaterer spillet via F5 eller browserernes mulighed for genindlæs,
    så forsvinder chat knappen, det er både i menuen ?!, og på nyhedssiden.

Det gælder de 4 browsere, jeg benytter : Chrome, Firefox, IE og Opera
    Og de er alle opdateret, gælder også Flash

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

Har forsøgt at genskabe fejlen uden held.
    Kommer den tilbage hvis du logger ud og ind igen ?

og et yderligere spørgsmål, har du chat åben i et andet vindue når du Opdaterer siden ?

3. vandijk1955

1. Ja den er tilbage, efter logout.
    2. Nej har ikke chat åben.
    3. Måske skal lige nævnes, jeg benytter windows XP

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Bruger ikke chatten, men jeg har da set at knappen nogle gange mangler, jeg har ikke lagt mærke til under hvilke omstændigheder den er væk.

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

vi har forhørt os lidt, og det er tilsyneladende noget der dukker op med mellemrum.

hvis i har mulighed for at lægge mærke til hvilke handlinger der ligger forud for at chatknappen forsvinder vil det være en god hjælp til at fejlmelde.

6. nillemc

nillemc Forum ekspert

Har også oplevet det ind i mellem, men da jeg som johnhan ikke bruger chatten, har det ikke været noget jeg har bidt så nøje mærke i.

Vil dog sige, at det typisk vil være, når jeg har spillet/haft spillet åbent i et stykke tid, og af en eller anden årsag bliver nødt til at opfriske billedet (med F5), så mangler det i menuen derefter.

Spiller via (opdateret) Chrome og win8. Hvis jeg ser det igen, vil jeg vende tilbage med et tidspunkt, til fejlsøgningen.

Id:22791756

7. vandijk1955

Så har jeg lige her kl. 18.00 oplevet chatknappen forsvinde, ved genindlæsning via browseren.
    Loggede på farmen ca. 17.00, høstede det der nu kunnes, såede hvede, og loggede på forum.
    læste på forum indtil ca. kl. 17.59, skiftede fane, til spillet, høstede hveden, men synes spillet var blevet sløvt, og genindlæste derfor, og dér forsvandt knappen.
    Bruger Win XP Home, men er ellers opdateret med alt
    Bruger vandijk1955 ID: 5456159

8. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Efter opdatering af spillet forsvinder Chat-knappen også hos mig.
    Sidst oplevet i dag kl 22.32 - men har lagt mærke til, at det sker stort set hver gang jeg opdaterer.
    Jeg bruger ikke chatten, så det generer mig ikke - melder blot ind for at oplyse om fejlen.
    Jeg bruger Google Chrome Browser
    Flash Player 18.0.0.209
    Windows 7 prof

9. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Vi prøver at sende den videre med ovenstående information i håb om at der kan findes en løsning.

10. nillemc

nillemc Forum ekspert

Hej i gammel tråd
    Har netop oplevet at det er sket igen.
    Har haft farmen stående åben længe (i min tørklæde jagt), var lige lidt væk efter frokost, og efter en gang F5 røg chatknappen (og muligheden for at bruge vandingsknappen i høsthjælperen på fuldmånemarken).
    Win7, Google Chrome, Flash: 19.0.0.226

11. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

vi har fået en tilbagemelding på denne, og det vil ikke blive udbedret.

Mht vandingsknap i fuldmåneområde er dette rapporteret videre, og har sin egen tråd under tekniske spilproblemer.
    Venligst kun 1 emne pr. tråd, så er det hele meget mere overskueligt.

12. nillemc

nillemc Forum ekspert

Tak for tilbagemeldingen - så vil jeg holde op med at bemærke når det sker.
    For min skyld kan tråden her godt lukkes nu.

Vandingsknappen var med i en bisætning - just in case- det nu var det samme problem.
    Jeg følger med i den anden tråd, om der dukker en løsning op.