Bytteevent 2017

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af nicorette, 3 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

min lille gård luffe31 står foran en lukning, og jeg vil derfor forære alt det væk som der er nogen der ønsker sig så længe, at jeg har gave beviser der til, skriv en besked i spillet først til mølle princippet gælder

ofeia synes godt om dette.
  2. trold11

trold11 Forum-lærling

hej trold11 og trold111 ville blive glad for fersken og citrontræ. begge farme kunne også bruge dunproduktion, hvis det er muligt. en uglestald kunne jeg bruge hvis det haves.

3. mort3nsen

mort3nsen Forum-lærling

mort3nsen ønsker: wampi, citron, cwdratcitron, fersken,rønnebær,slåenblomme, AROMA, TRYLLETRÆ,bog, blåregn,pistacienød, muskat, rødtræ,mandel
    ugle, ørn,murmeldyr

4. solsikke1

solsikke1 Forum-lærling

solsikke1 kan ønske: ørn, krabbe blærenøddefrøtræ, muskatnødtræ moringafrugttræ hvad ønskes retur?

5. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej Solsikke1, Jeg ville gerne have sendt dig et par moringafrugtræer, men du har ikke åbnet den i abetemplet så det er ikke muligt at sende dem til dig...
    Jeg har sendt 2 Ørnereder + 2 Gule Ørnereder...
    Mvh Farmer BenteAndreasen

6. BenteAndreasen

Hej i tråden
    Mangler du evt. træer eller stalde så send en ugle og jeg skal gøre mit bedste for at hjælpe... Jeg skal ikke have noget retur...
    Mvh BenteAndreasen

7. mortensen1

mortensen1 Forumnoob

BenteAndreasen solsikke1 takker for ørnereder og opgradering

8. xolenka

xolenka Junior ekspert

hvem har for mange krokodiller ? vil bytte med bison eller axolotl og flodhest :music:

9. trold111

trold111 Forum-lærling

Ønsker kragestald,da jeg har kragelejr.

trold11 og trold111

10. trold111

trold111 Forum-lærling

trold11 ønsker: sakura magnolia abrikos kastanje klatrendebougainvillea mispelbær pistacienød stjernefrugt johannesbrødbælg granatæble bog hamsterstald og vaskebjørnstald

11. mort3nsen

mort3nsen Forum-lærling

mort3nsen ønsker: trylletræ aromatræ cedratcitron æggetræ komælktræ gedemælktræ ridetimer hamster flagermus ugle

12. khana2010

khana2010 Forumnoob

Måske du kunne skrive hvad du tilbyder at bytte med og ikke bare hvad du leder efter.....
    desuden mener jeg ikke at bl.a trylletræ kan byttes/sendes

Letmatrosen synes godt om dette.
  13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu er der ikke noget krav om at man skal bytte, vi er flere store farmere som gerne giver ting som vi har mange, uden at få noget igen ;)

Tuppehøne og BenteAndreasen synes godt om denne.
  14. BenteAndreasen

Som jeg tidligere har skrevet i tråden, så send en ugle med ønsker, jeg har stadig meget på lager og ønsker intet retur...
    Men der er desværre kun 10 gavelicenser tilbage...

15. khana2010

khana2010 Forumnoob

og så er vi nogle farmere som ikke har så meget og måske stadig mangler noget
    og derfor har et håb om at kunne bytte sig til noget - derfor jeg skriver som jeg gør.

Desuden mener jeg at man altid har et eller andet man kan tilbyde som tak ;)

16. BenteAndreasen

Så kan jeg ikke forstå at man ikke sender en ugle til Ofeia eller mig med div. ønsker...

ofeia synes godt om dette.
  17. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei. Jeg mangler krokodille, safefabrikk og myrra, så om noen har en slik å avse? Send en ugle hvis du vil ha noe i retur, så skal jeg se hva jeg har av det du ønsker.

18. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Jeg leder efter:

Paddedam
    Mariehøne
    Elg
    Kænguru
    Slimmonster grube
    Egern
    Bæltedyr
    Hamster

Pink og Neon:
    Gøg
    Hønsehus
    Kanin
    And (også i Rød)
    Krage
    Struds
    Mus

Træer:
    Kastanjetræ
    Akebia træ
    Blærenøddetræ

Jeg har alt muligt lækkert at bytte med. Send en ugle til nicorette :)

Sidst redigeret: 13 August 2017
  19. BenteAndreasen

Hej nicorette, der er 2 bæltedyr og en hamster på vej;)
    hov faldt lige over 2 akabietræer, de er også på vej

Sidst redigeret: 13 August 2017
  20. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Brug dog bytte eventet... Det kræver en minimal indsats at søge, og belønningen er tilsvarende... :p