Byprojekter feedbacktråd

Diskussion i 'Spil feedback' startet af MOD-Ara, 3 December 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Byprojekter
    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for denne tilføjelse, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til tilføjelsen er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det går mig lidt på nerverne at den popup besked om man har fuldført et trin kommer lige midt i at man høster.

3. Tovepigen

Tovepigen Forum hertug

Det er lidt træls --- hvis man ikke når at fuldføre 1 dag ... så starter man forfra og mister de dage, jeg nåede at få

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Byprojekter er bygget sådan op at man belønnes for at løse de daglige opgaver.
    Jo længere stime af dage med løste opgaver desto bedre.
    Efter hver 7. dag udløses en ekstra belønning OG sidst men ikke mindst....
    Statuen i byen ændrer udseende alt efter dage i træk med løste opgaver og modsat ved ikke løste dagelige opgaver.
    Ved siden af statuen findes en lille sten/skilt hvor man kan se hvor land ens stime af løste dage er.

Der følger en FAQ over funktionen når jeg har tid til at lave den - men min tid er lidt presset her i juletiden.

Tovepigen synes godt om dette.