Buller krøltop/farmhjul billetter

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af JørnVest, 26 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Jeg har bemærket at der altid nu er et ! (udråbstegn) på møllefeltet, hvor det før kun var når man ikke havde taget ''dagens trækning'', samt at der ikke dagligt bliver lagt en trækning til mere. kan man spørge hvorfor, det er et par ugen nu, jeg ikke har fået trækninger ?
    JørnVest

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

Jeg gætter på du mener hos Buller Krøltop ? (Daglig logind bonus)

vil i den forbindelse anbefale et kig på FAQ for Daglig logind bonus i FAQ sektionen her på forum.

Hvis svaret ikke findes i den FAQ - så er dit spørgsmål ikke korrekt forstået, og du må lige uddybe det lidt mere.

3. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Jeg har nu gennemkigget FAQ for login bonus.

1) Normalt var det sådan,,,, udråbstegnet stod over feltet den dag, ïndtil man havde været derinde. NU står det der heletiden.
    2) Normalt fik man en trækning tillagt (op til 5), som man havde derinde. NU står den på det samme tal(2) efter nu et par uger, jeg trækker endda ikke mere dagens trækning.

Det er rigtigt forstået, vi taler om den samme ting, jeg håber virkeligt det er tydeliggjort nu, jeg anvender win 10/64 explorer delen.

Det er det samme på alle mine 4-gårde.
    Der må være andre med samme oplevelse.

JørnVest

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Inden besøg ved Buller Krøltop er der korrekt et rødt udråbstegn på kortet.
    Ved besøg og åbning af dagens gave forsvinder dette udråbstegn.
    Ved åbning af gaven kan man i et pop op layer se hvad man får i den daglige log ind gave.
    Er grænsen for de 5 farmhjul billetter nået advares der om dette med rød skrift i pop op layeret.

Åbner man ikke gaven vil det røde udråbstegn ikke forsvinde.

Jeg har ikke kunnet konstatere fejl ved test.

Overskriften på tråden er ændret så den er mere sigende om indholdet.

5. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Javel ja!
    Men stadig kan jeg ikke komme længere op end 3/5 = 3 trækninger ud af 5 mulige, jeg kan altså ikke samle mere, så den igen står på 5/5, før jeg trækker.....(på denne gård, jeg kan ikke huske de andre nu)
    JørnVest

6. MOD-Ara

Hej

Bare for at være helt sikker på vi ikke taler forbi hinanden.....

Du besøger Buller Krøltop - spiser kage og åbner gaven?

Daglig logind bonus består af 2 dele: Farmerhjul billet (2 for premium) + f.eks EP eller andet

Åbnes gaven ikke har man ikke afhentet sin logind bonus og får derfor heller ikke tilskrevet Farmerhjul billet (2 for premium)
    og udråbstegnet over Buller Krøltop på kortet forsvinder ikke.

Som jeg tidligere har skrevet så har jeg testet og ikke fundet problemer og vi har heller ingen meldinger om fejl.

7. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Møllen eller Buller? Du skriv møllen i et tidligere indlæg.

8. MOD-Ara

hej

hvis du læser hele tråden er det afklaret hvad der tales om - Buller Krøltop. ;)

9. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa....

Vil du ikke være sød at oplyse bruger id på den konto du har problemer med Buller krøltop på, for nu har jeg tjekket 4 af dine konti og jeg kan se du på dem alle har hentet din daglige login bonus og endda benyttet de drej på Farmerhjulet som er en del af den daglige log in bonus hos Buller krøltop og tænker derfor du må have en konto, jeg af en eller anden årsag må have overset.

Når jeg har modtaget bruger id på den konto du oplever problemet på, vil jeg teste på kontoen, så jeg beder dig undlade at besøge Buller krøltop efterfølgende, sådan at funktionen står urørt og klar til test. På forhånd tak.

Mvh
    Pindgris

10. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Id: 32282098

Der står 3/5 på denne konto lige nu og i morgen burde der så stå 5/5, det er klart jeg vil undlade at gå derind igen, til jeg har læst denne tråd i morgen, men det er her vandene skiller, for det har varet i nu et par uger, det udråbstegn er blevet stående uanset jeg har trukket el. ej, det var hele grunden til, jeg fik øje på "HOV er her noget galt" og begyndte at holde øje på antallet af trækninger jeg fik tildelt, og det er klart jeg så også gør det, på de andre gårde jeg jo besøger efterfølgende.

Som jeg også skrev: bruger jeg Win 10,,, men explorer-delen, ikke "Egde" , det var for at give jer nogle 'hints' .
    JørnVest

11. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Det bruger id du oplyser her, er det ene af dem jeg tjekkede i går, dels så fortæller loggen mig at du både har hentet den daglige gave hos Buller krølltop og dels fortæller loggen at du også har benyttet Farmerhjulet, sidst men ikke mindst, så var det er ikke regnvejr hos Buller krøltop, hvilket der ville have været, hvis ikke du havde besøgt ham i blot mere end en dag, jeg er derfor noget forvirret lige nu.

Jeg testede lige din konto, bare for at være sikker på at alt var som det skal være, du kan på følgende screen, se at alt heldigvis fungerer perfekt og helt som det skal.

ScreenHunter_02 Apr. 27 14.09.jpg ScreenHunter_03 Apr. 27 14.10.jpg

Du modtog helt korrekt din daglige gave fra Buller krølltop og da du har premium så modtager du 2 drej til Farmerhjulet, hvilket helt korrekt er tilført som du kan se på det første screen.

På det andet screen kan du se at det røde spørgsmålstegn nu er forsvundet, efter jeg har besøgt Buller krøltop.

Hvis du fortsat oplever problemer, så prøv at tømme din cache og slette cookies, der ligger en glimrende vejledning i FAQ sektionen. Lur mig om ikke det løser dit problem.

Mvh
    Pindgris

12. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Jae!
    Jeg er næsten helt ked af at gøre tråden her længere, det virker på denne farm nu, du har tydeligvis fået sat noget i gang, alene ved at du har testet det, men de 3 andre gårde står stadig på 2/5.

Jeg har sæ'fø'li tømt & renset..checket det er nyeste Flash.

Jeg ved det kan synes underligt for nogen, jeg ikke tømmer ned på 0/5 dagligt, men det er nu sådan jeg spiller, jeg kan lide de står i top, inden jeg trækker "dagens trækning", af samme grund, har jeg også stadig en hel masse trækninger stående, fra dengang man kunne samle dem (143) tror jeg det er på denne farm.

Jeg har nu prøvet at 'gå-på' med Firefox & Edge, i det håb det kunne sætte 'Buller-møllen' i gang igen, det er alligevel omtrentligt 2 ugers trækninger, jeg ikke har kunnet tage. Nu er jeg borte i weekenden og vil kun kunne komme på spontant, som jeg kan låne en PC til, dog altid her fra kl 04-morgen, så jeg skal nok følge op på svar, hvis her kommer nogen.

JørnVest

13. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej JørnVest,

Venligst kontakt support og angiv alle farme med Bruger ID så de kan kigge nærmere på det.

14. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Ja !
    Jeg er lige færdig med at opsætte en ny pc her hos min søster, dette er så skrevet fra den og det er stadig det samme. så helt fra begyndelsen, også fra denne gård, hvor det ellers lige kørte en dags tid.
    JørnVest

15. MOD-Ara

Hej

Som MOD-Shaman har skrevet til dig må du henvende dig til support via support formularen.

Vi kan ikke gøre mere her på forum da der allerede er forespurgt i systemet på om der er fejl på funktionen og fået svar at det er der ikke, Pindgris har tjekket din farm og ikke fundet fejl .

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.