Buff påvirkning ?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af lotus, 13 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. lotus

lotus Kommende forfatter

Ved udregning af EP har jeg konstateret at Buff ikke giver EP er det korrekt?

Sort rose:
    1/4 mark 18
    200% lykkehjul 36
    2xhappy høstdag 36
    Ranke "Grise kan flyve" 25% 4,5
    Ranke "Party" 10% 1,8
    i alt 96,3 EP De EP jeg får

GÆC +50% 9
    Zucchini æblekage 60% 10,8
    Påskemarmelade 30% 5,4
    total 121,5 EP

Hvid rose:
    1/4 mark 12
    200% lykkehjul 24
    2xhappy høstdag 24
    Ranke "Grise kan flyve" 25% 3
    Ranke "Party" 10% 1,2
    i alt 64,2 EP De EP jeg får

GÆC +50% 6
    Zucchini æblekage 60% 7,2
    Påskemarmelade 30% 3,6
    total 81 EP

Hvis det er Happy høstdag der påvirker, er det jo spild af buff. Jeg kan ikke finde noget om det - men jeg føler mig snydt.

Bruger ID 31221116

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej lotus

jeg har flyttet dit indlæg til en ny tråd, da dit indlæg ikke er relateret til fodbold eventet.

Dernæst må jeg korrigere dig:
    GÆC giver ikke ekstra EP, men udelukkende ekstra afgrøder. (hvilket tydeligt fremgår af FAQ for Håndværkerkvarteret).
    Happy høstdag giver EP x 2 (= +100% og ikke +200%)

Jeg har forsøgt at komme frem til det du skriver du får i EP, og kan ikke komme frem til samme resultat når jeg regner på de buffs mm du angiver i dit indlæg.
    Er der andre buff's aktiveret - f.eks. kæledyr eller rune ?

Ligefrem at skrive at du føler dig snydt er en alvorlig udtalelse, i særdeleshed når beregningen ikke er korrekt.

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Nu, denne tråd stadig er åben - vil jeg gerne spørge::: Giver Zucchine æblekager ekstra EP, på Event's afgrøder - eller kun når man dyrker almindelige afgrøder? Og gælder det samme for alle andre buff's ?
    Jeg har bare brug for et ja, eller nej - håber det er ok

4. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Jeg har lige aktiveret ZÆK, Forårskrans, og gulerodsbrød, og de giver alle ekstra EP på event afgrøder... Så JA

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

TAK - så er "den ged barberet" - Jeg har fået et svar, der er til at forstå (også for mig)