Buff menuen i venstre side af spilfladen

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af smiley006, 11 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Hvad sker der nå man indløser flere ting end der er plads til i buff-menuen i venstre side af spilfladen? Går dem der ikke kan ses tabt?

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg mener at du bliver advaret hvis du forsøger at indløse flere end der er plads til

3. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Du har kun et bestemt antal buff-pladser til rådighed:
    1 diamant, 2 guld og 4 sølv-pladser.
    Hvis du prøver at sætte flere buff's i gang, bliver du vist spurgt om du virkelig vil - og buffen erstatter så (tror jeg nok) en af dem du allerede har i gang.

4. smiley006

Tak for jeres svar.

Men ja, det var nu ikke lige dem jeg tænkte på, men dem som kommer til at stå oven over. Altså alle kæledyrs buffere og alle dem som kan startes fra ranken.

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Ved hjælp af pile tasterne nederst i buff vinduet kan du se alle de buffs (kæledyr mm.) du har aktiveret - alle kan ses :)

6. smiley006

Ok, så jeg kan ikke aktivere for mange? Baren vil automatisk blive længere?

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Nej du kan ikke aktivere for mange og ja der vil blot være flere sider du kan bladre imellem hvis du aktiverer mange.

8. smiley006

Super!! Mange tak for svaret.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.