Buff angiver ikke tid.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af nicorette, 28 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Hej

Jeg får ikke vist tid på visse buffs, når jeg holder musen over. I stedet får jeg en beskrivelse af selve buff'en. Hvad er der mon galt? Det gælder f.eks. gulerodsbrød og zucchiniæblekage.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Hvor i spillet taler vi om???

I din buff menu, reservekammeret i laden, i din inventarkasse eller på hylden i håndværksfabrikkerne?
    Det er lidt svært ud fra din beskrivelse at regne ud hvad du helt præcist mener.....har du evt. mulighed for at vise det med et screenshot?

3. nicorette

I buff-menuen. - Altså når jeg har aktiveret buff'en, så kan jeg ikke se, hvor lang tid der er tilbage. Ja jeg har taget et screenshot, men kan ikke indsætte det her, da den kun lader mig linke til billeder af en eller anden årsag...

Sidst redigeret: 28 August 2016
  4. MOD-Ara

Hej

da jeg ikke kan bekræfte hvad du skriver vil dit screenshot virkelig være en stor hjælp,
    derfor får du lige et link til FAQ sektionen >her< hvor du kan læse hvordan billeder indsættes på forum.

5. nicorette

Sådan :) Du kan godt nok ikke se min mus, men den er der.

6. MOD-Ara

Hej igen

Tak for screenshot

Hvilken browser/version bruger du?
    Har du evt prøvet at tjekke om det er det samme i andre browsere?

Grunden til jeg spørger er at jeg ikke kan fremprovokere det samme. For mig ser tooltip sådan her ud ved test

7. nicorette

Jeg bruger en Mac og Google Crome. Måske er infoteksten for stor hos mig. Jeg har tidligere oplevet, at jeg mangler noget tekst. Kan jeg gøre teksten mindre et sted? Ellers må jeg prøve andre browsere, selvom jeg ikke er meget for det :D

8. MOD-Ara

hmmm du skulle vel ikke tilfældigvis have ændret zoom på din skærm?

9. nicorette

Nej, det er ikke zoom den er galt med. Nu har jeg prøvet i Safari og der ser det ud som hos dig, så der må være manglende samarbejde mellem Google Crome og Farmerama på det punkt... Men fino, så må jeg skifte browser. Tak for hjælpen :)

10. MOD-Ara

Hej

Tjek om din zoom står på under 100% i Chrome, hvis det er tilfældet så sæt den på 100%
    og jeg tror dit problem er løst ud fra de test vi nu har lavet på det ved at lege lidt med zoom i chrome.

11. nicorette

Ok, når jeg sætter zoom på 100 % kan jeg kun se 1/3 af spillepladen. Til gengæld virker det ved 67%, men så bliver spillepladen meeeget lille. Nå, men jeg lever med det. Tak :)

12. nicorette

Jeg genstartede lige spillet på 100%. Nu virker det og jeg kan se hele spillepladen :) :) :)

13. MOD-Ara

Super at høre vi fik løst det, og igen tak for dit screenshot som du fandt ud af at sætte ind, det er altid en stor hjælp til at forklare præcist hvad der skrives om
    Godt FAQ sektionen kunne hjælpe dig :)

nicorette synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.