bruger navn som er en net adresse .

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af mannehanne, 8 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. mannehanne

    mannehanne Kommende forfatter

    jeg troede ikke at det var tilladt at bruge et navn eller komme med noget der henviser til en anden internetside her på forum ?.
    jeg stødte nemlig på en i hyggekrogen , hvor bruger navn henviser til en net side .

    mvh mannehanne
     
  2. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Det er jo et bruger navn.... det tror jeg ikke de kan gøre så meget ved.
    Det er jo noget man selv finder på ved registrering. Så lige præcis med en brugers navn tror jeg ikke de kan gøre meget. Ja så skal de nok være meget anstødeligt. Du kan du i princippet kalde dig "mariobrother" eller donkey-kong" eller "pacman. Det er jo dig som bruger der vælger dit nick/brugernavn...
     
  3. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Hejsa...

    Nu er jeg ikke klar over hvilken bruger du hentyder til, men jeg har en lille fornemmelse og forudsat min fornemmelse er korrekt, så er der intet galt med navnet. Det linker ikke til noget og det er inden for BPs regler.

    Hvis du fortsat mener du er stødt på en bruger med et anstødeligt navn eller et navn som ikke er inden for de gældende regler, så vær sød at henvende dig til support, da vi på forum ikke kan behandle person sager.

    Generelt så skal man henvende sig til support ved alle spørgsmål eller problem stillinger som ikke omhandler selve spillet Farmerama.

    Mvh
    Pindgris
     
  4. mannehanne

    mannehanne Kommende forfatter

    hej
    navnet linker til en ny social hjemme side alla facebook . hvor man kan oprette sig som bruger - spille forskellige spil osv .
    mvh mannehanne