Bortfløjne høns

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af queen64, 21 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Hjælp... Jeg har lige købt en masse høns, dalerne bliver trukket, men ingen høns i laden :cry:
    Har tømt kagedåsen, opdateret og logget ud og ind uden at det hjælper.
    Jeg købte Høns af to omgange ca. 21 30 - 21.35 og mit bruger ID: 20832885
    Håber jeg kan få noget hurtigt hjælp for jeg har kunder i butikken, som skal hjem og lave hønsekødsuppe.
    Vh. queen64
    Ps. Jeg håber da ikke at det er ræven som har været på spil :eek:
     
  2. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Nu er du forhåbentlig ikke komme til at købe foder vel? :(
    Har selv prøvet det, og man opdager det først når man ser man er kommet til at trykke på foder ikonet på markedet
    :cry:
     
  3. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Puhh.. jeg fik lige sved på panden over dit forslag, men "nej" kun 74 hønsefoder, og jeg tror jeg nåede at købe tæt på 600 høns, så det er ikke der det er gået galt...
     
    DrGreenthumb synes godt om dette.
  4. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Nu er de 184 vendt tilbage o_O Jeg bare sikker på at jeg købte endnu flere.. må se om de vender tilbage i løbet af natten, ellers må jeg jo have support til at sende en efterlysning ud på hønsetyven i morgen.
    Go' nat
     
  5. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,

    vi har ingen mulighed for at gå ind og se på konti eller transaktioner som køb på markedet via forum, så i dette tilfælde kan vi ikke være behjælpelige.
    Hvis de forfløjne høns ikke kommer tilbage af sig selv - må du en tur over support.

    De er ikke brugt til at betjene kunder med i mellemtiden, eller til produktion af foder ?
    og tømning af kagedåsen som beskrevet i FAQ sektionen her på forum ?

    Husk at skrive som her cirka tidspunkt for købet, ved henvendelse til support.

    Håber dine høns finder hjem igen.
     
  6. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Her til morgen var der en værre kaglen i hønsegården, 1064 høns var vendt tilbage :D Hvor de har været henne fortalte de ikke, men jeg skal da lige love for at jeg har fået købt ind... men det var jo selvfølgelig også af 2 omgange :music:

    Go' dag til alle :)
     
  7. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Så har du da høns nok til et par dage 8)
    Næste gang så kig i din log - midt på siden nederst- Der står hvad du har købt.
     
  8. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Det er den grønne pil der er der
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.