Booking af xxxl værktøjs kasse under karnevals event

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af bondeknold70, 31 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Da jeg indleverede til opgaven som skulle udløse bla xxxl værktøjskasse, kom der ingen visning af indhold. Jeg har senere kigget under forbrugsgoder i inventarlisten, men her var ingen værktøjskasse, og at se ud fra min beholdning af brædder(følger jeg tæt) har jeg ikke modtaget værktøj i denne størrelsesorden i dag.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Først og fremmest...
    Opgaven i Karneval eventet som giver værktøjskasse i belønning er en værktøjskasse XXL (500 stk. værktøj)
    ikke den størrelse som du beskriver.

Dernæst...
    Der er pt. ingen rapporter om fejl i uddeling af værktøjskassen og jeg har ikke ved test konstateret fejl, de 500 stk. værktøj skulle gerne automatisk være tilført dit inventar

Vi kan ikke her på forum tjekke din konto, det er kun support der kan det

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Tilføjelse til mit tidligere svar:

Alle belønninger kan ses i loggen (grønne pil nederst midtfor) - også hvilke værktøj man har modtaget fra værktøjskassen XXL
    (dg ikke hvis man har været logget ud siden man modtog belønning)

Tråden er flyttet da der her ikke er tale om en bug/fejl