Bonuskode

Diskussion i 'Mellem himmel & jord' startet af Tovepigen, 4 September 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Ved ikke hvor spørgsmålet skal placeres ..... men jeg har fået tilsendt 2 forskellige bonuskoder på min mail ... men de virker ikke (forstår ikke engelsk )
    Der står :Stick it in style ! Free bonus code og så en masse tal og bogstave med - imellem
    Hvorfor får jeg dem, når de nu ikke virker ??
     
  2. Grønært

    Grønært Forum greve

    Du må have 2 gårde, når du har fået 2 bonuskoder.

    Bonuskoden indeholder:

    15 x samlemærkelim
    5 x lykkemønt
    5 x orange polet
    5 x rød polet

    Jeg har lige indløst min kode uden problemer.

    Jeg tror, du måske er kommet til at skrive forkert - det kan være lidt tricky,
    hvis man vil gøre det manuelt.

    Jeg gør altid det, at jeg markerer koden i mailen og trykker på Ctrl + C - derefter
    placerer jeg markøren i kodefeltet i spillet og trykker Ctrl + V - det snyder aldrig -
    håber det er vejen frem
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Nej det kan jeg ikke få til at fungere .... Desuden, så har jeg kun 1 gård ---Lidt træls Har prøvet dem begge 2 (manuelt)
    Skal jeg trykke en + mellem ctrl og v
     
  4. Grønært

    Grønært Forum greve

    Det synes jeg lyder mærkeligt – troede kun man fik flere mails, hvis man havde flere gårde?

    Nej du skal ikke trykke + mellem. Jeg plejer at holde Ctrl nede og så trykke på hhv. C og V

    Tilføjelse:
    Øhm har du måske åbnet mailen på mobilen, for hvis det er tilfældet, så er bonuskoden delt,
    så det kan se ud som 2 - kan det være løsningen?
     
    Sidst redigeret: 4 September 2024
  5. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

     
  6. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Hejsa
    Hvor finder man den bonuskode ?
    Har ikke modtaget nogen mail, det er måske ikke alle som skal have ?
    Venlig hilsen Sippemor
     
  7. Grønært

    Grønært Forum greve

    Jo alle skal have. Det kræver dog, at man selv går ind og tilmelder sig nyhedsbreve.

    Pindgris har lavet en tråd her – der kan du se, hvorledes du gør det.
     
    Sidst redigeret: 5 September 2024
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Ja jeg har åbnet mailen på mobil Har aldrig fået 2 koder før - men har skiftet telefon - prøver igen- har ikke lige tid nu -- senere
     
  9. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Hej Grønært
    Tak for hjælpen den havde jeg ikke lagt mærke til har ellers været med længe. Vil lige benytte lejligheden til at sige tak for den store hjælp du giver herinde.:)
     
  10. Grønært

    Grønært Forum greve

    Velbekomme og mange tak sippemor :)
     
  11. tinaf36

    tinaf36 Kommende forfatter

    Jeg har heller ikke fået nogen bonus kode og jeg er tilmeld nyhedsbrev med venlig hilsen : tinaf36 Id: 22713310
     
  12. tinaf36

    tinaf36 Kommende forfatter

    Jeg har fundet den
     
  13. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Mine virker ikke --- men venter og ser til næste gang .... har sendt min mail adr. igen og sagt ja til at jeg må kontaktes der - måske det lykkedes næste gang
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Her er lidt hjælp til de der har problemer >FAQ for Bonuskoder<
    Har man koden fra en nyhedsmail så vær obs på at den kun er gyldig til den farm
    nyhedsbrevet er rettet til - står først i mailen "Howdy (farm navn)" og
    farm ID under koden sammen med dato for hvornår den er gyldig til.

    Kan man ikke få koden til at virke har man med 99,99% sikkerhed skrevet den forkert.

    Hav en god dag :)
     
    Tovepigen synes godt om dette.