Bonus???

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af BenteAndreasen, 11 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Har lige logget på og skulle til at høste, da jeg ved et tilfælde så, at jeg pludselig har et hav af bonusser gældende i 16 timer og 57 min...
    Det er ikke bonusser jeg kender noget til, så der er muligvis sket en fejl... Jeg tør ikke høste mine marker før jeg har fået grønt lys af Pindgris eller en af vore MODs... Så håber på hurtigt svar :eek:

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Det ser godt nok underligt ud, så jeg prøver lige at undersøge hvad der er sket og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Mvh
    Pindgris

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej igen

Det ser ud som det er korrekt, det er de bonus du har vundet på Farmerhjulet i weekenden som pga de mange nedetimer så er kompenseret nu, så du kan roligt høste og fortsætte dit spil, men jeg vil gerne lige rose dig for at råbe vagt i gevær og ikke bare fortsætte uden at være sikker på alt er ok.

Du kan læse mere om problemerne og kompensationen i OA.

Fortsat rigtig god fornøjelse

Mvh
    Pindgris

4. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Tusind tak for kompensation, ros og grøntlys til at fortsætte :D

Hav en god aften;)